Zoekresultaten

  1. mooie foto

    mooie foto
  2. WALGELIJK DIT

    WALGELIJK DIT
  3. WIJ ZIJN GESTOPT WEET JE NOG DUS WE SPELEN NIET

    WIJ ZIJN GESTOPT WEET JE NOG DUS WE SPELEN NIET
  4. Lars ik mis je

    Lars ik mis je
  5. W95 instellingen

    Wat een waardeloze instellingen. Doen jullie weer super
  6. Spotprentjes

    WALGELIJK VENTJE
  7. IK vind jouw handtekening echt stoer

    IK vind jouw handtekening echt stoer
  8. Golden awards #71

    Je naam past iig echt bij je. Echt typisch een Peuter
  9. spotprenten

    Ik kan bevestigen dat novitius zuigt en niet kan timen mvg. Ps. Daniel bakt er ook niks van
  10. Rate de Speler - Wereld 93

    Eos 10/10
  11. Vraag

    Dag! Mag ik mn gs verkopen via de pp beurs en dit opkopen via een account waar ik de vakantievervanging doe? Regels zijn NIET duidelijk Joe joe
  12. Golden Awards

    Beste speler: Beste stam: VENOM TOP De beste stam speler: Na Wezla, natuurlijk QiD, wat ze allemaal wel niet voor de stam over hebben gehad. Het grootste ego: MIEN EN JENS WAT TERECHT IS Beste leider: Jasper/Stan Slechtste leider: Leiding van Cure ofc Meest onderschatte stam: MBS Meest...
  13. Golden Awards

    Qid stan en jens top de rest flop!
  14. Top/Flop speler

    Waar is fighter? Heeft de vv niets kunnen doen?
  15. BEUN

    Ohnee toch.. zijn ze weer. Graag invite voor de discord bvd
  16. Nieuwe scriptmod.

    Hallo het rapste te bereiken via PM’s op het AF. Mijn naam is yanto en welkom!
  17. Rate the player(s)

    Walgelijk
  18. [Profiel] Accidental Genius.

    @ThaFatality Kan je hier ook een gifje van maken misschien? We gaan deze nemen dan :)
  19. [Profiel] Accidental Genius.

    Ziek plaatje! We wachten nog even af en kijken of anderen nog wat willen proberen maar deze valt al zeker in de smaak!
  20. [Profiel] Accidental Genius.

    1. De tekst: Accidental Genius. 2. Kleurencombinatie(s): eigen keuze 3. Thema: Brains, Genius,... 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 380 Hopelijk kunnen jullie er iets leuks van maken :)
Bovenaan