Zoekresultaten

  1. Package TribeShare

    Ok, dus het script is ten dode opgeschreven. Ik veronderstel dat er dus ook geen GIT repository te vinden is met zijn huidige code?
  2. Package TribeShare

    Weet jij de reden waarom het huidig script niet meer werkt? Komt het omdat de backend en database niet meer gehost zijn? Zijn er instructies om de backend en database zelf te hosten?
  3. Toppers & floppers

    Ik heb rapporten gezien van de aanvallen op Demarkie. De rapporten bevestigen het verhaal van DNA/Wurm.
  4. Wereld 90 feedbacktopic

    Een beetje zoals classic 2, maar helemaal anders.
  5. Wereld 90 feedbacktopic

    Waarom is de Farm-Assistent gedeactiveerd? Deze component kost weinig pp. Als je pp abuse wil vermijden zijn er andere componenten om te deactiveren.
  6. W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

    Ik start ook op deze wereld op account fretje96, na nog geen succes te weten hebben op geen enkele wereld. Gelukkig ben ik van het motto: 90ste keer goeie keer.
  7. TopSpelers/FlopSpelers

    Bedankt voor de credits Thomas. Ik heb het je inderdaad niet makkelijk gemaakt. Zelf op verschillende anti-snipes tussen edels kon ik er soms nog tussen snipen. Verdedigen is nog altijd gemakkelijker dan anti-snipen als je een goed cluster hebt en wat watchtowers...
  8. TopSpelers/FlopSpelers

    Spoiler:
  9. TopSpelers/FlopSpelers

    Ik voel mij momenteel wel TOP met al mijn snipes :)
  10. TopSpelers/FlopSpelers

    Mag ik geen kata's gebruiken? :)
Bovenaan