Zoekresultaten

  1. Svensson

    De Vuile Was van Continent 45

    Hoe is dat boosten?
  2. Svensson

    Praathoek

    QQEEZZ. is lekker bezig volgens mij, aarzel niet om de tegenstanders voor gek te zetten op het AF?
  3. Svensson

    Golden Awards - W97

    Beste speler: @De Sukke staat meer dan 50.000 punten voor op de nummer 1 en ook tweede ODA dus het zou onjuist zijn om iemand anders te nomineren. Beste stam: Chaos heeft de zaakjes prima voor elkaar in C55. Zijn diplomatiek sterk, hebben veel vrienden en de juiste skills om ver te komen op...
  4. Svensson

    Overdracht van Leiderschap: Nieuwe Lijder van VF Snip - Welkom blond!

    Was Mohniels geen betere troonopvolger geweest?
  5. Svensson

    Appreciatie topic

    Ik apprecieer dat jullie dit spelleke nog niet dood hebben laten bloeien, ik apprecieer de onzinnige discussies op het AF, ik apprecieer de extravagante spotprenten en ik apprecieer vrouwen met dikke memmen.
  6. Svensson

    De Vuile Was van Continent 45

    Als je in een willekeurige noobstam zit waarvan er 2 van de 3 stamgenoten onder deze noemer vallen, lijkt het me een veilige aanname dat dit een vaker gebruikte tactiek is ja. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom ik hiermee een zeer plekje heb geraakt, ik zie hierin niks strafbaars of wat...
  7. Svensson

    De Vuile Was van Continent 45

    Dank voor de onderbouwing. Helemaal met je eens dat dit grijze gebied een groot probleem is. Het moet voor iedereen duidelijk zijn wat wel en niet toegestaan is. Tuurlijk waren er vroeger ook interns, DUs en MBs. Een belangrijk verschil is echter dat tegenwoordig deze interns, DUs en MBs al...
  8. Svensson

    De Vuile Was van Continent 45

    Ik vind Chaos geweldige en sympathieke spelers, kunnen we alleen ff ophouden met te doen alsof jullie roomser dan de Paus zijn? Fear the Death verwoordde het ongelukkig maar hij had wel degelijk een punt dat jullie op het randje van het toelaatbare spelen door te starten met MB-stammen etc. "In...
  9. Svensson

    Nachtraven

    Iemand die een piratenhoed wil doneren?
  10. Svensson

    Stelling van de dag

    Oneens, merk dat ik het toch weer een leuk spelletje vind :d
  11. Svensson

    Nachtraven

    Jeetje mina, wat hebben jullie jezelf volgevreten met Pasen. Een dik ego en een dikke buik, das niet best.
  12. Svensson

    Praathoek

    Ligt eraan wat je onder nut verstaat. Je kan nu nog prima starten en plezier hebben. Enkel PP farmen schijnt wat lastiger te zijn ;)
  13. Svensson

    Praathoek

    Er zouden toch geen events zijn deze wereld of had ik dat verkeerd begrepen?
  14. Svensson

    Praathoek

    Ook zonder ban is het lastig zat om De Sukke bij te houden zo te zien...
  15. Svensson

    Spotprenten

  16. Svensson

    #FreeCBC

    CBC heeft zijn ODD gisteren ff flink geboost zie ik.
  17. Svensson

    #FreeCBC

    Die heb je gehad van CBC om je koest te houden ;)
  18. Svensson

    Gok de Top: Starters editie (2)

    De inschrijving loopt tot zaterdag 23 maart 23:59 (2 dagen van nu). Jullie gokken de rangenstand van maandag 25 maart rond 09:00. Binnen 33 uur zal er niet gek veel veranderen lijkt me hehe. Ik doe graag mee :)
  19. Svensson

    Stelling van de dag

    Stelling: zonder VFsnip bestond Tribal Wars niet meer
Bovenaan