Zoekresultaten

  1. Co gezocht rim Zuid-Oost

    Best landen tussen 8 en 17
  2. spotprenten

  3. Praattopic

    TW mafia > Fifa Mafia
  4. Golden Awards

    Om het kind maar een naam te geven zeker? Ik ben nooit echt een hokjesdenker geweest. Over het algemeen voel ik me wel een millenial. Maar op zondagmorgen na een avondje stappen voel ik me soms wel eens een boomer. @potje Ben je dan Gen Z?
  5. Golden Awards

    Klopt, kan iedereen dan even aangeven tot welke groep hij behoort? Ik ben alvast een millenial.
  6. Golden Awards

    Te lang weg geweest blijkbaar. En als je een fusie aanvraagt bij support krijg je 'njet'. :rolleyes:
  7. Golden Awards

    Ik had het moeten uitdrukken als 'in de schoot toegeworpen'. Lijkt me wel duidelijk, niet?
  8. Golden Awards

    lmftfy
  9. Golden Awards

    Net zoals jullie met niemand samenwerken :redface:
  10. Discussie topic 'boosten'

    Mij lijkt het dus dat indien je maar een bepaald percentage van de dorpen 'krijgt' dit niet wordt aanzien als boosten. Maar wat is het verschil tussen de helft van een 400k speler of alle dorpen van 200k speler? Juist niets voor degene die de dorpen krijgt. Stel je voor dat je moet voorkomen...
  11. Discussie topic 'boosten'

    Ik had me voorgenomen om hier geen standpunt in te nemen of mijn frustraties te ventileren. Maar er zijn toch enkele dingen die mij van het hart moeten. Voor ik van wal steek, ga ik toch even mijn tw loopbaan schetsen aangezien de meeste van jullie mij niet kennen. Ik speel dit spelletje sinds...
  12. Nacht brakers

  13. Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Dan sta je net achter de vierde en net voor de zesde.
  14. Praattopic

    Gelieve dan ook geen Franse leenwoorden te gebruiken aub
  15. Praattopic

    If you can't beat 'm, report 'm
  16. Smerig spel op w88?

    Geef mij maar (L)ookworst
  17. TW.NL Officiële Extensie

    Is er weet van bugs of niet werken van de firefox extensie?
  18. Praattopic

    Haha W1 heb ik ook gespeeld. Herinner je je Vae Victis nog? :p
  19. Praattopic

    Wat een hypocriete bende was me dat zeg..
  20. Praattopic

    Nog overlevers van W15 hier? Een beetje de OG's zeg maar..
Bovenaan