Zoekresultaten

  1. Spotprenten

    Dat komt je bekend voor zeker ?
  2. Spotprenten

    Nu plots hebben we het over voordelig? Ik gaf een optie , we praten hier niet over voordelig. Dacht dat ze met meer in de regio zaten om elkaar te helpen.. Je moet het spel beter snappen , ik gaf al aan dat ik de minst ervarene op deze wereld ben , blij dat je dat ook las.
  3. Spotprenten

    1 stack en ik was alles kwijt , toch koos je een andere weg. Je had toen deff zat als ik de berichten bekeek. En zoals ik daar straks al schreef ik speel voor niemand. Ik zit op classic en niet op w83 nu. Tevens ik denk dat ik zelf kan beslissen waar ik dorpen bij pak of niet.
  4. Spotprenten

    Ik lig er niet wakker van tbh. Ik zie de grote spelers niet het echte probleem oplossen.
  5. Spotprenten

    Zoals je daarnet kon lezen was er destijds een nap , geen bg. Die nap is er zelf niet meer. Je praat tegen mij en tagt mij , maar het gaat niet over mij. Dan snap ik de logica volkomen , tag dan ttf maar dat lukt waarschijnlijk niet. Voor jou wil ik het een bg noemen ,ook al heeft die bg nooit...
  6. De wereld vanuit het ELMO perspectief

    Ben wel benieuwd wie u mag wezen ingame :D
  7. Spotprenten

    heb ik ooit gebacktimed dan ? Lijkt me teveel werk voor een solo speler als ik tbh. Zeker met die looptijden van mij. Ik denk dat jij ook een pak vrienden hebt gemaakt over je carrière heen toch ? Ik heb hier een deel mensen ,hier op classic die ik respecteer , misschien dat dit wederzijds is...
  8. De wereld vanuit het ELMO perspectief

    Terwijl de rest van TTF ook op ze ging , verwarring noem ik dat. Trouwens er werd toch altijd gedodged wat ik ook stuurde.
  9. Wereldwinst

    Hey Ik kan eindelijk op het AF . Sinds eergisteren wist ik zelf niet hoe populair ik blijkbaar ben hier.. Ik werk voor niemand even om duidelijkheid te brengen voor heel deze wereld. Ik smeet idd clears , edelclears , fakes etc. In het rond niet voor iemand van vikings zoals hier word...
  10. De wereld vanuit het ELMO perspectief

    Succes verder , wie je ook bent. Ter info er is geen BG geweest tussen TTF en Vikings. er was een tijdelijke nap , omdat 2 van ons naar hun waren gegaan.
Bovenaan