Zoekresultaten

  1. Mitra26

    Spotprenten

    Ik nodig je uit in de Roemeense of Italiaanse wereld
  2. Mitra26

    Spotprenten

    Wat verdrietig zonder ons op het forum.
  3. Mitra26

    Golden Award (Mid Game)

    En ik zal maar gelijk aftrappen! Beste speler: Ik heb niet één speler. moeilijk te zeggen. Afgezien van mijn stam, naar mijn mening: Electroslayer Beste stam: organisatorisch en via een plaats op de Wild-kaart, een onderscheiding voor viking en popa De beste stam speler: sikorka112 Ondanks...
  4. Mitra26

    Wereldwinst

    Ik vertel het je vanavond.
  5. Mitra26

    Golden Award (Mid Game)

    Als ik morgen tijd heb, zal ik mijn lijst maken.
  6. Mitra26

    Spotprenten

    Hahaha. Ik heb geen. Maar ik ben zwak, zie de foto's hierboven.
  7. Mitra26

    Spotprenten

  8. Mitra26

    Spotprenten

  9. Mitra26

    Spotprenten

  10. Mitra26

    Spotprenten

  11. Mitra26

    Spotprenten

  12. Mitra26

    Spotprenten

    Deluxe speelt ook niet bij mij. En het is niet onze schuld dat ze ons lege dorpen achterlaten, we vechten gewoon en pesten ze. ALS U EEN PROBLEEM HEBT Rapporteer aan de trapas. Ik ben niet geïnteresseerd in mensen die veel praten en niets doen. Meer klagen. Misschien katapulten, snelle...
  13. Mitra26

    De wereld vanuit het ELMO perspectief

    Wild.alsjeblieft voor jou. help ELMO. Laat Wild je helpen dan heb je geen puntenverlies.
  14. Mitra26

    Spotprenten

    Wat betreft "ANIMOWANA" denk ik dat hij dat deed. over dit onderwerp. We keuren het niet goed en het is goed dat het verboden is. En als het iets anders is, vertel het me dan.
  15. Mitra26

    Spotprenten

    Ik weet niet precies of je deze foto hebt begrepen. Maar hij is een verwijzing naar Elmo die niet meer serieus speelt.
  16. Mitra26

    Spotprenten

  17. Mitra26

    De wereld vanuit het ELMO perspectief

    echt? ben je klaar na de eerste actie? katapulten gingen naar 40-50 dorpen. en je hebt er 400. Geef niet op. Het is dankzij de katapult dat de zwakkere kan winnen. Je kunt ons ermee aanvallen. Veel geluk. Toon vastberadenheid. Het was leuk om met jullie te spelen.
  18. Mitra26

    ELMO

    Ja. we schreven aan iedereen. We zijn allemaal bang geweest voor Wild. we waren geen buren. dus diplomatieke betrekkingen hebben ons geen goed gedaan.
  19. Mitra26

    ELMO

    ik weet het niet
  20. Mitra26

    ELMO

    waar zijn deze ruzies voor? we schreven aan alle naburige stammen. Iedereen sprak met ons. Obamers, viking, Elmo, legende, spielen, Wild. Ik heb aan iedereen voorstellen gedaan.
Bovenaan