Zoekresultaten

  1. kwiedoes

    Einde wereld awards

    Ik meen te herinneren dat laatste massa Saritha geen target was, daar gaat je 'feit' dus :smile: Haha ja de hypocrisie van Whisky: "Spelers buiten je stam ondersteunen is walgelijk, tenzij wij het doen!" Kzie jullie nog volle trots flexen in de wereldchat da jullie Saritha ondersteunen terwijl...
  2. kwiedoes

    Einde wereld awards

    Ik heb het dan ook over accounts, niet bepaalde spelers. Binnen het collectief van P-B zitten er ook spelers die beter zijn dan sommige individuen binnen Whisky. Das echt zever haha, niemand had een tunnelvisie op hem en zeker niemand binnen (.___.) aangezien niemand van ons ooit een massa had...
  3. kwiedoes

    Einde wereld awards

    Kom op :joy: Ieder account binnen Whisky kan je hoger plaatsen dan eender welk account van P-B, buiten Saritha misschien :p Daar zeg je het nu zelf, jullie speelden gewoon onder jullie niveau, blijft beter dan P-B maar is gewoon zoals ik zeg :p Wij hebben altijd aangegeven dat we P-B nie...
  4. kwiedoes

    Einde wereld awards

    Vind ik een reactie met oogkleppen op, vooral van @St. Jimmy . Enerzijds kan je early game stellen dat zowel Hans als ik leider waren en idd foute beslissingen hebben gemaakt door bepaalde spelers te recruiten (die we niet kennen maar toch een kans wilden geven), geef ik graag toe. Daarnaast...
  5. kwiedoes

    Einde wereld awards

  6. kwiedoes

    Praathoek

    Ja
  7. kwiedoes

    Einde wereld awards

    Ik bedoelde Stefaan/Boozas
  8. kwiedoes

    Einde wereld awards

    Beste speler: Goh moeilijk, ik vond niemand er echt uitblinken. Maar als ik iemand moet kiezen dan kies ik wel Virtues of my Supremacy ( @victorious ) Beste stam: Whisky, al had ik wel iets meer van hen verwacht aangezien ze kwalitatief veel beter waren dan P-B en (.___.) Meest veelbelovende...
  9. kwiedoes

    Praathoek

    noobwereld
  10. kwiedoes

    SPOTPRENTEN

  11. kwiedoes

    SPOTPRENTEN

    Leuke prentkes mogen hieronder Grtz
  12. kwiedoes

    Praathoek

    Proficiat! West-Vlamingen top :boer:
  13. kwiedoes

    RIP TW.nl DISCORD

    RIP :mad2: WIE MAAKT EEN NIEUWE
  14. kwiedoes

    tribalwars het nieuwe grepo

    100% dit
  15. kwiedoes

    Praatje maken

    Risi top
  16. kwiedoes

    Praatje maken

  17. kwiedoes

    Spotprenten

  18. kwiedoes

    Spotprenten

  19. kwiedoes

    Spotprenten

    :confused2::confused2::confused2:
  20. kwiedoes

    Spotprenten

Bovenaan