Zoekresultaten

  1. OwhPUS

    Afscheid als (Speed)-Moderator

    Dank Robby voor alles wat je voor deze community hebt betekend! Dat de speeds zo leuk zijn geweest, dat velen daar hun vrije tijd met plezier aan opofferden, is aan jou commitment te wijten.
  2. OwhPUS

    Discussietopic - Nieuw community management

    Bij bappos is het glas altijd halfvol. Het wil eigenlijk nooit wat worden dus. Niet erg, sommige teleurstellingen in het leven heb je maar mee te dealen. Het is alleen altijd jammer dat de community daar ten dupe van is.
  3. OwhPUS

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Dank voor alles wat je de community hebt gegeven Duckje!
  4. OwhPUS

    Stab? Of toch boosten?

    Helemaal eens, ik zou een support hiervoor indienen en ben benieuwd hoe zij dit beoordelen.
  5. OwhPUS

    ANIMOWANA DZIEWCZYNKA en zijn persoonlijke stam boosters

    Goed werk! Laat al die spelers maar gauw vertrekken die niet volgens de regels en dus fair kunnen spelen. Dat er nog maar veel opgespeurd mogen worden en we gezamenlijk mogen blijven optrekken tegen spelers die onze werelden niet waard zijn.
  6. OwhPUS

    Golden Awards!!

    Beste speler: Tactisch Barfje, uiteindelijk waren hun moves het belangrijkste voor de wereldwinst. El Professor was een eerste belangrijke, maar zeker de overstap van Niels naar OwhPUS heeft de doorslag gegeven tegen Leone. Beste stam: R.I.P. durf ik toch wel te zeggen, en niet alleen omdat ze...
  7. OwhPUS

    Praathoek #29

    Al een hele tijd stil hier. Is er nog wat gebeurd? :rolleyes:
  8. OwhPUS

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Daar heb je gelijk in voor veel van de punten. Dat er bufferzone tussen zat waardoor fronten niet te vergelijken zijn zorgt dat vergelijking inderdaad niet 100% klopt. Het is natuurlijk wel zo dat we de enige stam zijn die core liggen. Tegenwoordig hebben we de rim kunnen bemachtigen, maar in...
  9. OwhPUS

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Dank voor je verhaal. Je hebt het ook goed gespeeld en een mooie prestatie tot nu toe geleverd! Ik hoop niet dat het hier stopt, door wat verzwakte spelmotivatie. Ik begrijp daarom niet dat je nu afgeeft op een situatie die een tijd terug haast ook zo was voor KieKat/KitMas, toen we heel hard...
  10. OwhPUS

    Golden Awards!!

    Beste speler: Venomm Beste stam: Dat is nog niet te zeggen, daar is simpelweg nog te weinig van gezien De beste stam speler: Zou ik niet durven te zeggen, ook hiervoor nog te weinig gezien van spelers die opkomen voor hun stamgenoten buiten de eigen stam Het grootste ego: Sjaak007 Beste...
  11. OwhPUS

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Kata's zijn laag. We zijn daar ook tegenaan gelopen als KieKat tegen (5-1) en zijn zeer dankbaar dat dit is afgestraft. Wat mij betreft mag dit ook nooit de regel worden zo te spelen, gewoon deprimerend en laag. Gelukkig is de grootste deel van de spelers daar ook uitgesproken over en ik ben ook...
  12. OwhPUS

    Ze zijn weer bezig

    Goede propaganda. Gelukkig spelers kunnen dat nog! Wel lekker slim voor begin, goede basis voor later als het er echt toe gaat doen. Zal die nodig hebben met het cluster. En bovendien, met deze tactiek maak je jezelf niet populair en is geen skill. Ik ben benieuwd hoe de kaarten zich gaan schudden.
Bovenaan