Zoekresultaten

  1. A Great Western Fighter

    Package TribeShare

    Enig idee wanneer? want zag dat het nog steeds offline is?
  2. A Great Western Fighter

    Package TribeShare

    Enig Idee of dit script nog terug komt? Of zal deze permanent offline blijven? (zou best jammer zijn)
  3. A Great Western Fighter

    [Profiel] Profielplaatje

    Mijn plaatje kan niet echt tippen aan het meesterwerk van Doctore Oenomaus. Maar heb toch es wat geprobeerd in neen ietswat andere stijl.(ik hoef geen pp)
  4. A Great Western Fighter

    [Profiel] -V- & Viral

    Is al weer een tijdje dat ik iets gemaakt had, dus dacht even eens een poging te wagen. Heb echter maar tijd gehad voor 1 stam plaatje. Laat maar weten wat je ervan vind ;) Plaatje op officiële grootte: EDIT: Heb nog kort een profielplaatje gemaakt, redelijk basic gehouden en vooral met de...
  5. A Great Western Fighter

    10 images

    You can use this translated preview below to request an picture (or more). Just erase the "" with your picture details. (the more details the better the response) I'm looking for a profile picture for my account: “Acc name” 1. The text: "name and possible addons that you want on the picture"...
  6. A Great Western Fighter

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    TUF heeft op CL21 niets bijgedragen daar het acc onbemand was vanaf 2019-10-26 door privé redenen, het acc is later door inactiviteit op del gegaan. Kan zijn dat het acc onder VV gestaan heeft, daar ga ik mij niet van uit spreken. Verder vind ik het zeer amusant dat iedereen naar run kijkt als...
  7. A Great Western Fighter

    Spotprenten

    Aangezien er nog niemand deze fantastische topic heeft aangemaakt, zal ik als eerste het "ijs breken" :rolleyes2:
  8. A Great Western Fighter

    Kroeg

    Hier is mijn QR code: Voor mij een desperados aub :cool:
  9. A Great Western Fighter

    Praathoek

    Wanneer na 2 dagen nog steeds niemand dit heeft aangepast haha
  10. A Great Western Fighter

    Top/flopspelers

    Elke speler die kata's gebruikt voor iets anders dan muur of verzamelplaats, is in mijn ogen een flop:rolleyes::rolleyes2:
  11. A Great Western Fighter

    w83 Dabbeljoe

    Edit: Mocht de vorige te vurig zijn,
  12. A Great Western Fighter

    Zag wel dat er geen sterretje achter bombarderos stond, is dit erg? Heb eventueel nog paar...

    Zag wel dat er geen sterretje achter bombarderos stond, is dit erg? Heb eventueel nog paar andere versies gemaakt (klik hier om voorbeeld te zien) Je ziet maar welke je wil gebruiken ;) Klik hier om de gif's te downloaden.
  13. A Great Western Fighter

    [Profiel] Bugs Bunny

    (007?) Versie 1 (Disturbing) Versie 2
  14. A Great Western Fighter

    Tuurlijk geen probleem! klik hier om de gif's te downloaden ;)

    Tuurlijk geen probleem! klik hier om de gif's te downloaden ;)
  15. A Great Western Fighter

    Los Bombardos w81

    Super nice gedaan, al vrees ik dat de rest van de stamleden wat jaloers gaan zijn :O
  16. A Great Western Fighter

    Los Bombardos w81

    Bij nader inzicht, blijkt deze mss iets te missen. Let me fix that
  17. A Great Western Fighter

    Los Bombardos w81

    Message received:
  18. A Great Western Fighter

    Spotprenten

    Hey let me fix that:
  19. A Great Western Fighter

    Spotprenten

    @Triforce :tongue:
  20. A Great Western Fighter

    Betekent dit het einde van Blow Me Up en Qui

    De wonder zijn de wereld nog niet uit. Er is mij ter ore gekomen dat er sommigen onder ons deals willen sluiten, of doen alsof, en deze dan opblazen voor kleinigheden of gewoon omdat ze er van tevoren geen zin in hadden. Jammer dat er dan mensen aan het lijntje worden gehouden om dan van zodra...
Bovenaan