Zoekresultaten

  1. snaat

    aanval afbreken ?

    kan en zo ja hoe kan je aan aan val afbreken ???
  2. snaat

    wat is een bol werk

    Hallo wat is een bol werk en wat doet dat en wat kan dat ??
  3. snaat

    wat doe je als je aangevallen word door een speler meer dan x zo groot ????

    hallo ik lees verhalen over moraal enz maar wat doe je als je aangevallen word door een speler meer dan x zo groot iemand met 165 dorpen en ik heb er 6 wat en hoe ??
  4. snaat

    kan niet meer in mijn dorpen komen

    ik van morgen niet meer in mijn dorpen komen op kaart staan ze op mijn naam dus niet over genomen maar kan er niet in komen wat gaat er fout
  5. snaat

    moet je nieuwe spelers de lol ontnemen door binnen een week dorpen compleet in te nemen in een bestaande wereld

    Ben een redelijke nieuwe speler sinds een week moet er dan niet een soort bescherming komen dat je in een bestaande wereld een bescherming krijgt navenant de wereld bestaat dus niet de eerste dag maar hoe langer een wereld bestaat hoe langer je bescherming dus als je in een bestaande wereld...
  6. snaat

    Adelshoeve levels

    ik heb gebouwd een edelhove ik heb gemaakt 1x edelman nu wil ik meer adelmannen maken nu zie ik dat Kosten voor de eerstvolgende edelman: 2 x 56.000 60.000 50.000 Opgeslagen grondstoffen: 2 x 56.000 60.000 50.000 hoe maak ik nu zo edelman want als ik zo lees heb ik grondstof genoeg...
  7. snaat

    Hoe een dorp overnemen?

    hallo ben nieuw hier in dit spel was vroeger een fanatiek Torpia speler en dit lijkt er weel wat op denk ik zo maar hoe neem ik een dorp over ?? heb het dorp div keren aangevallen maar niks dus wat doe ik fout
Bovenaan