Zoekresultaten

  1. .MichaelScott

    Spotprenten

    Deze verdiend een repost
  2. .MichaelScott

    Top/Flopspelers

    Double Dutch flop
  3. .MichaelScott

    Praathoek

    Je zuigt te weinig
  4. .MichaelScott

    Praathoek

    Hoi gebeurd er nog iets leuks op W82 ?
  5. .MichaelScott

    Slechte openingszinnen gebaseerd op Tribalwars

    Dit zeg je vlak voor een breakup right?
  6. .MichaelScott

    Praathoek

    Zidan nieuwe topspeler op Noo
  7. .MichaelScott

    Slechte openingszinnen gebaseerd op Tribalwars

    Meisje ik ga je hart stelen zoals NOS Beastmode steelt <3
  8. .MichaelScott

    Golden awards

    Beste speler: Als account zeg ik Qui Intus Diaboli. Veel later gestart, velen weer ingehaald en met een dik account bezig. Misschien niet de #1 positie maar zoals hierboven al gezegd lijkt het voor de huidige #1 ook allemaal nogal makkelijk te verlopen. Beste stam: HBDS uiteraard! De beste...
  9. .MichaelScott

    Golden awards

    Chris beste speler & beste forumposter.
  10. .MichaelScott

    Golden Awards

    Heren moet toch even inbreken, zie hier een hoop namen voorbijkomen maar we weten allemaal dat zowel Ivar als Cult zonder Wim nergens was gekomen. Onterecht van een acc afgetrapt omdat er jaloezie was op zijn skills. Groetjes.
  11. .MichaelScott

    Praathoek

    Beter bij iemand die bijv. voor je zou willen mb'en ofzo groeten!
  12. .MichaelScott

    Spotprenten

    Maar dat de koningin situatie zelf bestraft is , is niet meer dan terecht toch? Eindstand voor trump gewoon nog lullig gegaan ook ;)
  13. .MichaelScott

    Wereld 83 - Stel je voor!

    In wonen
  14. .MichaelScott

    Spotprenten

    Wel heel veel dorpjes in dit stadium vd wereld hoor, maar oke. Internen allemaal wel eens wat maar deze minimale ODA stijging tov de genomen dorpen bestempel ik als boost ;) Trump’s situatie met Koningin was ook verkeerd, zeker door heel de PP situatie. Ben het ook eens met het besluit om...
  15. .MichaelScott

    Spotprenten

  16. .MichaelScott

    Discussie Updates discussietopic

    Is de fake train update een verstandige geweest met steeds minder spelers? Nu dus nog makkelijker dan ooit om onbeperkt faketrains te sturen, wanneer je wil & hoeveel je wil. In mijn ogen slechte keuze met een krimpende playerbase..
  17. .MichaelScott

    Spotprenten

    Post zelf eens wat leuks anders.
  18. .MichaelScott

    Spotprenten

    De druk neemt toe :
  19. .MichaelScott

    Een BG aangaan stelt niet veel voor?

    Maar zonder dollen, zou het opzich niet verkeerd vinden als er ingame gevolgen aan een BG zaten. Zeker met het kleinere stamlimiet. Lekker makkelijk om met heel de omgeving BG's aan te gaan, zodra je sterk genoeg bent verbreek je ze en edel je je Bondgenoten. Iets in de trend van een NAP van 7...
  20. .MichaelScott

    Een BG aangaan stelt niet veel voor?

    MAKE AMERICA GREAT AGAIN AGAIN
Bovenaan