Zoekresultaten

  1. Law of Surprise

    Profielplaatje

  2. Law of Surprise

    [Profiel] Dis Que Tu Es Te

    Ohneeee, zie het nu ook lol.
  3. Law of Surprise

    [Profiel] Dis Que Tu Es Te

    note: ik weet echter niet als dit zal worden toegestaan door het TW staff team.
  4. Law of Surprise

    Unieke cartoon, leuk in omgang. +1 Rep.

    Unieke cartoon, leuk in omgang. +1 Rep.
  5. Law of Surprise

    DE MOL( Vlaanderen)

    Eens! de boomknuffelaar is de mol!
  6. Law of Surprise

    [Profiel] Out Of Time

    Hoi man, Erg bedankt voor de appreciatie ivm met de PP beloning die je wilt geven. Enkel heb ik dit liever niet, vind het een mooi gebaar wel!
  7. Law of Surprise

    Golden Awards!!

    Aha :D
  8. Law of Surprise

    Golden Awards!!

    Het is wel degelijk een compliment om aangezien te worden als leider figuur en het niet zijnde :biggrin:
  9. Law of Surprise

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1,75 (175%) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,875 (100%) - Aanvalstiming: 100ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Niet actief - Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet actief - Technologieën: Simpel - Kerk en geloof...
  10. Law of Surprise

    Golden Awards!!

    Zeer zeker, bedankt :)
  11. Law of Surprise

    Golden Awards!!

    Beste speler: Venomm De beste stam speler: Het grootste ego: Beelzebub. Beste leider: Tegenwoordig ben ik zelf een leider (alleen wist ik dit nog niet :P) Slechtste leider: Hierin zet ik mezelf (ik heb zoveel ervaring hierin ook...) Meest onderschatte stam: Is er niet. Meest overschatte...
  12. Law of Surprise

    Golden Awards!!

    Ik word genomineerd als slechtste leider? :biggrin: Ik ben geen eens leider geweest??? + het feit dat ik niet gaan runnen ben, maar geen werken (ja geloof het of niet, timing was enorm goed voor de incommings..) + het feit dat ik enkel Heres heb katas gegeven met reden (klein gastje heeft een...
  13. Law of Surprise

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    De titel van dit topic is wel key nu :biggrin:
  14. Law of Surprise

    [Doorgegeven] Prestatie Classic

    Ja maar is opzich een domme reden. Het lijkt er eerder op dat Inno er makkelijk vanaf wilt maken. Waar PP gespend word als een gek (gewone werelden & casuals) kunnen ze het wel en dan een Classic niet? Luie fabriek die innogames
  15. Law of Surprise

    Golden Awards

    Beste leider: KAAS!
Bovenaan