Zoekresultaten

  1. W81 | Mid-game verwachtingen

    Nou ik ben blij voor je dat dat er fftjes uit is :oops:. Mijn naam is ronnie pickering aangenaam. Vgm vroeg iemand om bewijs? Nou zie hier nog meer bewijs (lees 'wij moeten ook wat organiseren om tegen die lui op te boksen niet')
  2. W81 | Mid-game verwachtingen

    Dus internen is internen dat zeg je nu zelf. Dat CTA 'voorloopt' onteken ik niet. Maar om er nu een mooie roze bedoeling van te maken past ook wel weer in de propaganda machine. Nou goed jullie interns krijgen een goude behandeling. fijn om te horen :) Wie heeft gezegd dat greedy ergens niks...
  3. W81 | Mid-game verwachtingen

    Omdat Greedy loopt te blaaskaken over interns terwijl jullie zelf actief interns klaar spelen door zgn mb aan te bieden waarbij ze eerst wel fftjes hun dorpen moeten afstaan en bb kunnen gaan uitbouwen. Vgm hebben jij en je co zojuist het bewijs geleverd. Geloof wat je wilt geloven dit is het...
  4. W81 | Mid-game verwachtingen

    Ik heb het niet over klachten gehad? feit is dat je als stam 11 dorpen hebt afgestaan die tot nu toe te classificeren zijn als intern. Het feit dat talent een heuse HRM afdeling heeft gewijd aan stammen te recruiten voor het afstaan van hun dorpen en/of MB te worden 'want je hebt toch geen...
  5. W81 | Mid-game verwachtingen

    vgm is propaganda niet per definitie hypocriet. Extra verwerpelijk gedrag dus!
  6. W81 | Mid-game verwachtingen

    Mooi hoor dat kleur bekennen lijkt erop dat jij ook niet zonder bepaalde spelers uit de stam talent kan. Voor de duidelijkheid ik steun niemand en ken niemand hier. Wat ik benoem is de hypocrtiete BS van greedy/talent die er zelf ook lekker op los internen. En 'AF Bende'? Het is juist...
  7. W81 | Mid-game verwachtingen

    Ik weet precies waarom jij dit zegt maar ik ga mijn bron zeker niet verklappen en de mol verlinken. Het verhaal klopt 100%. Ik heb er totaal geen belang bij om fake news te verspreiden. Geloof vooral wat je wilt geloven.
  8. W81 | Mid-game verwachtingen

    Jullie (Talent) hebben zelf een stam gerecruit (ExE) om te stoppen met spelen en dorpen af te staan en dat gaat om de volgende hoeveelheid dorpen: Nog op te rapen interns: 36 Dorpen Al geinternd van Exe: 11 Dorpen Dan zit je op 47 Dorpen, ik zie dus totaal geen reden om dan over 50 dorpen te...
  9. W81 | Mid-game verwachtingen

    De stam ExE. mag je ook toevoegen aan het internlijstje van Talent. Hoe ze alle kleine stammetjes ompraten om te stoppen met spelen en je dorpen af te staan en/of MB/DU slaaf te worden is mij een raadsel. Hoop dat het goed betaalt
  10. Top/flopspelers

    Om van te kotsen tw anno 2021 als er zelfs geen schaamte meer is om openlijk over het gebruik van boosts te kokketeren
Bovenaan