Zoekresultaten

  1. Eind van de Wereld Awards

    Goed gespeeld Rum en proficiat met de overwinning! Grtz Vjezze
  2. Eind van de Wereld Awards

    Ik ben net een offensief aan het bouwen om rum de pan in te hakken, ik denk dat ik nog wel een goede kans had gemaakt om de wereld te overwinnen. ;)
  3. Eind van de Wereld Awards

    Dat spelers/stammen tegenwoordig de regels kunnen aanpassen naar believen :D Ofwel hou je vast en respecteer je de eigen regels, ofwel geef je de overwinning nu aan RUM. Maar de dominantie naar 56% zetten, terwijl RUM 54% heeft is gewoon belachelijk
  4. Eind van de Wereld Awards

    Heb er maar een paar geselecteerd omdat ik maar recent in TW wereld zit en niet teveel wil schrijven. Een lijstje vanuit een kleinere speler zijn oogpunt. Speler awards Beste speler: KUSM Beste stamspeler: Pain Beste aanvaller: Mauss Beste verdediger: Degevers Grootste vv slet: Degevers...
  5. Eind van de Wereld Awards

    Nog wat badderen om af te sluiten
  6. Spotprenten W79

  7. Top/flopstammen

    Geen idee, ken die man niet.. Heb er nooit mee gesproken Meneer J, voor jou maak ik de vergelijking met de struisvogel! Zo blijven we toch bij het dierenwereldje
  8. Top/flopstammen

    Dat je afk gaat is ok, maar in deze omstandigheden (terwijl ervoor contact met wolves is geweest) is gewoon een zware backstab. Art had in het verleden een goed contact met ons, hij was zelf zwaar geïrriteerd door de 'wat als' stam omdat deze zomaar afk gingen toen ze incs kregen van Mauss...
  9. Top/flopstammen

    Ook nog even terugkomen op onze 'smerige tactiek' die jullie graag aanhalen; wij zijn inderdaad met 4 personen begonnen. 3 personen hiervan, waaronder ik, hebben geen zin om het eindspel te spelen. Wij gebruiken geen scripts en spenderen geen dagen aan het spel. Wij werkten als MB (sinds wanneer...
  10. Top/flopstammen

    Toch nog maar eens even reageren over onze andere stamgenoot van wie wij niks meer horen, onze leider Aritificial intelligence; zogezegd in het ziekenhuis en niet actief meer. Ondertussen wel nog steeds groen bolletje op zijn profiel + is gestopt met delen van de troepen (terwijl hij dit zelf...
  11. Top/flopstammen

    :D Ik speel de wereld nog af en that's it, done met TW.. Het gaat er blijkbaar elke recente wereld op deze manier aan toe, leuk spel dat TW :p
  12. Top/flopstammen

    Het ligt er hier dubbel en dik op Ratstam alom:rolleyes:
  13. Top/flopstammen

    Kleine maand geleden meende Wolves een samenwerking aan te gaan, met een duidelijk antwoord de eerste week van mei, Begin mei begon Moby (MBstam Wolves?) al dorpen boven Cluster BB in te nemen maar afwachtende op antwoord wolves deden we niets. Er kwamen veel positieve reacties van verschillende...
  14. Top/flopstammen

    Heineken had twee maanden geleden deze beslissing toch al kunnen voelen aankomen, als je ervoor kiest om in een stam te blijven en je spreekt dit ook zo uit dan hou je jezelf hieraan. Dat hij samen met de mb van wolves nu boven ons in de rim ligt (+ een speler van wolves dit acc 'overneemt') is...
  15. Top/flopstammen

    Flopstam: de drooglegging Normaal ga ik niet naar het AF, maar nu voel ik mij toch genoodzaakt even te spreken over hoe deze jongens het spel spelen. The sense of rats, ook gekend onder de naam 'de drooglegging'. Ik werkte als mb voor Primigenius. Heineken hadden wij een maand en half...
Bovenaan