Zoekresultaten

  1. AngryPanda

    Golden Awards

    Te veel Odin ook. Iemand is aan het solliciteren als co van Odin lijkt het.
  2. AngryPanda

    Spotprenten

    InnoGames ook weer blij.
  3. AngryPanda

    Samenwerkingstopic tegen Summer

    Ah, ad hominem, nog zo'n mooie
  4. AngryPanda

    Samenwerkingstopic tegen Summer

    Haha ja want een moord is hetzelfde . Dit is niet groep 3 debateren toch? Verder maakt het mij verder niet uit, ik vond het gewoon even een interessant topic.
  5. AngryPanda

    Samenwerkingstopic tegen Summer

    Het is net hoe je het verhaal brengt natuurlijk. Ik zou zeggen als deze speler nog eens kata's zo gebruikt, gelijk afstraffen. Anders niet zo interessant.
  6. AngryPanda

    Samenwerkingstopic tegen Summer

    Lol die kata aanval is toch duidelijk gewoon een domme actie van iemand die het allemaal niet begreep. Snap de commotie niet zo. @Floating through space, niet meer doen, en klaar.
  7. AngryPanda

    Spotprenten

    #LaatSpelenSpelen
  8. AngryPanda

    Rebranding naar BROOD

    Ik heb een vraagje over jullie mooie profiel. Als jullie brood zijn, snijden wij jullie dan niet in sneetjes? Ipv andersom? Ik hoor graag snel van jullie. Groetjes, Een bijna tevreden klant
  9. AngryPanda

    Spotprenten

    Wth is No WW nou weer? Waar is ELMO gebleven?
  10. AngryPanda

    Spotprenten

    Ik vind dat je nog netjes reageert Meneer Mootje. Ben dat niet gewend van je. Dacht dat je van de bloc was.
  11. AngryPanda

    Wereldwinst

    Update?
  12. AngryPanda

    Control Chaos!

    In mijn ervaring, en heb dit van meerdere spelers gehoord, is kipje een beetje een praatjesmaker. Verder als ik dit topic zo lees lijkt het me duidelijk dat het dat ook alleen is, zie nergens iets van bewijs. Ik zou ook niet begrijpen waarom Controlling chaos een NAP zou afspreken met zo'n full...
  13. AngryPanda

    Spotprenten

    Dit is toch forum spotprenten? Of ben ik mis?
  14. AngryPanda

    Spotprenten

    Voordeel van kata's, ze maken het spotprenten forum wel weer levend.
  15. AngryPanda

    Kata's als wereld setting (net als boog)

    Ik ben groot voorstander van dit idee.
  16. AngryPanda

    Toppers/floppers

    Kans wordt steeds groter
  17. AngryPanda

    Voorstellen Classic 30

    Maar goed dat ik deze toch niet wilde meedoen haha. Matige instellingen.
  18. AngryPanda

    Voorstellen Classic 29

    Misschien een idee dat jij me dan volgende keer helpt met bij elkaar brengen van mensen? Misschien dat je mij dan kan helpen om dit te voorkomen.
  19. AngryPanda

    Voorstellen Classic 29

    Lol altijd leuk dat als er iets is dat het vingertje gelijk op mij gewezen wordt :rolleyes: . Maar nee ik heb een stam met 4 accounts bij elkaar geregeld, exact zoals het hoort op een wereld met stamlimiet 4.
  20. AngryPanda

    Praathoek

    Haha was wel een inkoppertje he :p
Bovenaan