Zoekresultaten

  1. BloodWolf14

    [Stemtopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

    Het stemtopic. Hier komen enkel en alleen stemmen en wijzigingen daarvan te staan, Lynch: Rood en dik in het stemtopic. Doorstrepen + nieuwe stem om aan te passen. BM stem: Blauw en dik in het stemtopic. Doorstrepen + nieuwe stem om aan te passen. Gelieve nog stil te blijven tot iedereen zijn...
  2. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

    Wakkere Wolven van Weerdam! Let op! Er doet een grote rollenlijst mee met misschien onbekende rollen en een aantal aanpassingen bij wel bekende. Lees ze dus goed door! Deadlines: Elke 2 dagen om 23:00. Kan verkort worden als de voorkeur daar ligt. Klaagmuur: Aan. In PM naar BloodWolf14...
  3. BloodWolf14

    [Inschrijftopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

    Wakkere Wolven van Weerdam! Zo, nu het spel van Candiu gestart is kan ik deze alvast openen zodat iedereen alles kan lezen. Voeg me wel even toe op Discord: BloodWolf14#4484 (te vinden in de WvW Discord) Let op! Er doet een grote rollenlijst mee met misschien onbekende rollen en een aantal...
  4. BloodWolf14

    [Inschrijftopic] Spelleiding WvW #337 t/m #340

    Ik wil als het even kan spel #337 gaan leiden mits hier geen harde bezwaren tegen zijn :)
  5. BloodWolf14

    Lief dagboek: "Andere activiteit buiten 'jullie' groep"

    Lief dagboek. Vandaag ben ik begonnen met het schrijven van mijn memoires. Want zoals Unidentified Black Male. het zo leuk zei: "Het zou leuk zijn als er eens activiteit zou komen buiten 'jullie' groep." Een kleine story over hoe de meeste TW-spelers deze wereld zullen voelen als...
  6. BloodWolf14

    [Afgekeurd] Feedbacktopic competieve werelden

    Brand maar los. Linkje naar het idee: Ideeënhoek Ik ben erg benieuwd naar de mening van de mods. Zou inno akkoord gaat met zo'n wereld? Zouden jullie het eventueel zelf goedkeuren / voor elkaar kunnen krijgen? En aan de rest vd spelers: Zouden jullie sneller geneigd zijn een wereld actief te...
  7. BloodWolf14

    Toekomstige toppers

    Dus, wie van de huidige top 25 staan hier over 2 weken nog steeds? Ps: Het is toch te gek voor woorden dat je een bijna uitgebouwd dorp kunt hebben nog voordat de beginnersbescherming klaar is. Waar de fak gaat het heen met dit spel.
Bovenaan