Zoekresultaten

  1. Analytische Esthetica

    Top/flopstammen

    BA BACKSTABT ONS. Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab. de mass doorlullen is een tweede backstab. wat we nu dus op een rijtje hebben is het volgende iq beticht ons van internen reign bestaat uit 70 procent intern...
  2. Analytische Esthetica

    Top/flopstammen

    Allereerst wil ik hier wel op in gaan. Wij hebben als core stam geen andere mogelijkheid om met bgs verbanden aan te leggen. Allereerst hadden wij met pre. 2 fronten, als rim stam en premade wat jullie zijn is er slechts 1 front en dat front is beperkt. wat jij wilt bewerkstelligen met deze...
  3. Analytische Esthetica

    Top/flopstammen

    de actie komt nog wel!
  4. Analytische Esthetica

    Top/flopstammen

    WEL EERST EEN KATA MASS OP JE BOER^^ 700 katas op de smidse. wordt leuk, ons nieuwe game plan.
  5. Analytische Esthetica

    Top/flopstammen

    Na het analyseren van de berichten van iq. kom je slechts tot 1 conclusie. We beter kunnen alvast op delete gaan voor deze geweldige toppers, iedereen blij.
  6. Analytische Esthetica

    Classic 26: Feedback op instellingen

    ze vallen zo hard aan. omdat ik te dicht bij de waarheid kom Myridomen hebben ze niet kunnen rekken, dus recruiten ze hem maar. Epic milow hebben ze geinternt, en oda op geboost bij deze sluit ik de discussie en verklaar mijzelf tot winnaar.
  7. Analytische Esthetica

    Classic 26: Feedback op instellingen

    ik kreeg altijd masses, van rob toen nog, resultaat was null dorpen gepakt, en ze gingen op een ander stamtarget, ben redelijk goed denk ik. rob vind ik daarnaast een betere speler dan jij.
  8. Analytische Esthetica

    Classic 26: Feedback op instellingen

    die strijd komt nog wel! hou je praatjes voor het speelveld.
  9. Analytische Esthetica

    Classic 26: Feedback op instellingen

    1 dorp. techs null. overstack. muur null. off troepen. genoeg om je oda te boosten. Oda is geen Legit argument met crypto interners. bij iQ
  10. Analytische Esthetica

    Classic 26: Feedback op instellingen

    wees trots op je gebooste prestatie.
  11. Analytische Esthetica

    Classic 26: Feedback op instellingen

    het erge is dat eu wesmad ook nog bij reign of chaos als intern dorpen gerekend kan worden. epic milow is ook een intern en hij heeft ze oda geboost om er nog beter vanaf te komen. wanneer recruiten jullie Myrmidonen eigenlijk?
  12. Analytische Esthetica

    praathoek #26

    dacht dat je met dark moon was begonnen?
Bovenaan