Zoekresultaten

  1. freaker play

    [Inschrijftopic] Wvw #363

    1 miketijger 2 anthraxxol 3 jan1996 4 CL 5 Ownage 6. bombino 7. Speeder. 8. Tigor 9. Victorious 10. Rinske 11. niels 12. Sluwe silmad 13. Legende 41. floWdoolB 15. Freaker
  2. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Ik had zelfs niet door dat cupido actie op mij de reden was waarom ik was opgegroeid in het begin. Dus het eerste wat ik vraagde in de wolvenchat was wie er actie op mij had gedaan want er was geen goedje dood gevallen :biggrin:
  3. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    dan doen we zo ons best om speeder te redden van de lunch met bengel actie... gooide de heks zijn drankje over hem :redface::redface: heb de lunch ook nog gisteren weten te voorkomen maar helaas. Verder was ik ook de ziener van de klaagmuur maar heeft niet veel geholpen omdat ik op dag 2 gezien...
  4. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    boodschap van algemeen nut: Stop met jullie te koppelen aan mij :redface::redface::redface:
  5. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Nou rip me, succes nog iedereen en no hard feelings :cool:
  6. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Nou niemand die weer iets durft doen.. Gisteren waren ze er anders wel snel bij om tegen mij te stemmen.
  7. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    was mijn citaten vergeten invoegen.
  8. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Anthraxxis Als je terugkijkt naar de priesteractie van dash dan zie je heel goed dat hij, CL & anthraxxis begonnen chaos te schoppen. Je gaat mij niet zeggen dat een ervaren speler zoals hem niet door heeft dat een priester drankje niet werkt op de ketter. Vervolgens 'vergeet' hij wel te...
  9. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Rover begon al van dag 2 op mij, en heeft nooit dash vermeld, dus als hij dash heeft gezien dan is het sowieso dag 3. Er zit dus nog een 3de ziener in. Verder is het wel spijtig dat rover op mij is blijven door gaan en snap nog steeds niet waarom, heeft hij misschien niet door wie hij heeft...
  10. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Groeit die niet sowieso op nacht 3?
  11. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Calemus om mijzelf te redden
  12. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    en morgen goed letten op de mensen die vol op mij zijn gegaan om dash te redden
  13. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    staan veel stemmen op mij, gelieve op één iemand te gaan aub
  14. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Ik weet zelf ook wel dat ik niet tegen infectie kan beschermen? Wolven zijn meestal bang op de dag van reveal op die persoon te lunchen omdat ze weten dat die beschermd zal worden. Ik denk dus vaak één stap verder.
  15. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Bappos, hij claimde dag 2 dus dacht dat ze dag 3 voor hem gingen gaan.
  16. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Nou de reddingsactie van de wolven begint te komen.. Om iedereen nog wat tijd te geven zal ik nu maar claimen: Ik ben bengel Vandaag Dash en morgen rover thanks.
  17. freaker play

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Waarom zou je zelfs op Candiu water gooien? Voor zover ik weet had je haar tot hiertoe nog niet echt verdacht en kon je beter je water op iemand zoals rover gooien als je effectief wilt dat het iets zou doen. Of durf je dat juist niet omdat jullie dan alle twee er back to back uit zouden vliegen...
Bovenaan