Zoekresultaten

  1. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Inschrijftopic] WVW 358 Inschrijftopic

    Instellingen volgen nog
  2. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Inschrijftopic] WvW #344

    WvW #344 Instellingen: Aantal spelers: Aantal inschrijvingen Postlimiet: Nee Klaagmuur: Aan Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale Rollen naar WatBlaasJeInMijnOor? sturen (via privébericht op het forum) Lunch: In de titel van de Discordchat Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen...
  3. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

    Weerwolven van Wakkerdam #333 Instellingen Aantal spelers: 20 Postlimiet: Nee Klaagmuur: Uit Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale Rollen naar: WatBlaasJeInMijnOor? via privébericht op het forum. Doe dit aub altijd via het forum, want via Discord ga ik dingen over het hoofd zien. Lunch: In de...
  4. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

    Dag Elite, Ik werk momenteel vanuit huis en ik hou tijd over, dus het leek me leuk om weer eens een potje te leiden. Afhankelijk van de hoeveelheid inschrijvingen zal ik eventueel instellingen aanpassen of toevoegen, maar als het rustig blijft wordt het lekker basic :smile: Weerwolven van...
  5. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde! Instellingen: Aantal spelers: Minimaal 20 Postlimiet: Nee Klaagmuur: Aan Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale Rollen naar: WatBlaasJeInMijnOor? (via privébericht op het forum of discordbericht) Lunch: via privebericht op het forum naar...
  6. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Inschrijftopic] Spelleiding WvW #331, #332, #333, enzovoorts

    Is er iemand die nog graag een keer een potje wil leiden? Of iemand die een leuk concept heeft? Als je graag een potje wilt leiden, maar het is je eerste en je weet niet precies hoe te beginnen, dan wil ik je ook graag helpen :)
  7. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde! Instellingen: Aantal spelers: Minimaal 20 Postlimiet: Nee Klaagmuur: Uit Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale Rollen naar: WatBlaasJeInMijnOor? (via privébericht op het forum of discordbericht) Lunch: via privebericht op het forum naar...
  8. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

    Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control! Het is 1 september 2022. De wereld is in chaos. Door de Covid-19 pandemie is 95 procent van de wereldbevolking gevaccineerd of overleden. De complotdenkers bleken al die tijd juist te zitten. Kill Bill Gates had serieuze plannen in actie gezet...
  9. WatBlaasJeInMijnOor?

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

    Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control! Het is 1 september 2022. De wereld is in chaos. Door de Covid-19 pandemie is 95 procent van de wereldbevolking gevaccineerd of overleden. De complotdenkers bleken al die tijd juist te zitten. Kill Bill Gates had serieuze plannen in actie gezet...
Bovenaan