Zoekresultaten

  1. The Greedy Misanthropist

    De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

    Goed, omdat er vanuit de wereldchat verschillende geluiden, meningen en conclusies getrokken worden wil ik graag even mijn onderbouwde kant van het verhaal met jullie delen. Ik kan het niet kort houden, en ik denk in dit geval ook beter als alle details genoemd worden. Voel je vrij om het te...
  2. The Greedy Misanthropist

    Plaatje gezocht

    Heren, Gezien ik al redelijk wat designers benaderd heb maar vele toch inactief zijn doe ik hier ook een poging :) Ik ben opzoek naar twee plaatjes: 1. De tekst: The Homeless Lunatic 2. Thema: Iets met een crazy zwerver, winkelkarretje of iets, maak er iets leuks van :biggrin: 3...
  3. The Greedy Misanthropist

    Top/flopstammen

    Ik mis dit subforum al een tijdje, al dat geneuzel over stammen in andere topics. Aangezien de stammen en clusters vorm beginnen te krijgen, edellijnen wss gelegd zijn, er een aantal stammen zijn met aardig front en recent twee stammen gehad hebben die gefuseerd zijn; hierbij dus top en flop...
  4. The Greedy Misanthropist

    PF gezocht 250 PP of meer!

    1. De tekst: AI of het liefst volledig: Artificial Intelligence 2. Kleurencombinatie(s): Donkere en blauwe kleuren 3. Thema: AI, iets in de zin van computers, robots en futuristische shit 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Wanneer je googelt komt er een hoop tevoorschijn 5. Deadline: Niet 6...
  5. The Greedy Misanthropist

    Start wereld

    Heren, dames en ander gespuis, Ik zat een beetje te zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Weten we al iets over de start van een nieuwe wereld? Ondertussen 7 jaar geleden voor het laatste gespeeld, toch wel een beetje zoekend naar een start waar de wereld niet al een stuk onderweg is. Is...
Bovenaan