Zoekresultaten

  1. Smerig spel op w88?

    Nog niet in mij opgekomen nee. Wel jammer dat je zulke racistische plaatjes op een forum zet.
  2. Smerig spel op w88?

    Als er hier 1 iemand gefrustreerd is ben jij het wel noobke :biggrin:
  3. Smerig spel op w88?

    Heb ik iets gemist? Ik ben net degene die de post heeft gemaakt en geen inhoude reacties krijgt
  4. Smerig spel op w88?

    Het gaat er niet om op welke wereld ze in het mentorsysteem zaten, het was gewoon om te laten zien dat ze elkaar wel degelijk kennen en er dus een conflict of interest is omdat baardman stammen joint die zijn maatjes willen edelen
  5. Smerig spel op w88?

    Jij lijkt me het type persoon waarvoor ze de watchtower in het spel gebracht hebben.
  6. Smerig spel op w88?

    Zie vooral weinig inhoudelijke reacties. Al zegt het gebrek aan inhoudelijk antwoord eigenlijk alles. @Baardman kan je ons dan verklaren waarom je bij mensen in de stam zit die worden aangevallen door je buddies waarmee je samen de wereld bent gestart? Lijkt me nogal een conflict of interest?
  7. Smerig spel op w88?

    Als je de boosting regels leest is het krijgen van een competitief voordeel verboden. Accounts maken met enige doel informatie winnen van tegenstanders is eigenlijk precies dat. Een competitief voordeel om je "main account" te boosten. Tw mods kennende doen ze er niks aan
  8. Smerig spel op w88?

    Beste mensen van dit enorm dode forum. Er is me iets raar opgevallen wat kan duiden op spionage. De speler the horririst op w88 is vandaag aangevallen door de nummer 1 stam AI, zie de screenshot hieronder. Zijn ODD is van 50k naar 110k gestegen, dus het lijkt er niet op dat hij vrijwillig...
  9. Spotprenten topic

    Wat een baas, respect voor zijn commitment
  10. [Profiel] La Kouchov Obarkarchov

    Even toestemming vragen aan haar daarvoor
  11. [Profiel] La Kouchov Obarkarchov

    Ik wou een plaatje maken maar mijn vriendin doet wat lastig dus helaas geen tijd, sorry!
  12. Praattopic

    We kunnen ook grotere spelers verbieden?
  13. Praattopic

    De kakaka van de aldi dus
  14. Praattopic

    Wollah, graag excuseren, zo praat je niet tegen een kakaka lid. Bij deze roep ik iedereen op om kata's te gooien op viral!!!!!!!
  15. Kata's als wereld setting (net als boog)

    Hahah noob
  16. Praattopic

    kakakatapult?
  17. Kata noob Noize Secret Doctrine

    Onacceptabel dit, iedereen weet dat kata's op boerderijen moeten..
  18. Golden Awards

    Bedankt voor de nominaties. Verder een prima lijstje, zeer objectief ook dus 10/10
  19. Praattopic

    Wie wilt kata
  20. Oneerlijk spel anno 2021

    Eerlijk spelen allemaal! Vuil spel is echt onacceptabel :mad:
Bovenaan