Zoekresultaten

  1. Golden Awards - w79

    Je mag van geluk spreken. Ik zou je kei hard rekken. Hier op dit forum en in-game. Pannenkoek :)
  2. Spotprenten W79

    Ik zat op Gregory.
  3. Spotprenten W79

    Ik kata iedereen de moeder!!
  4. Golden Awards - w79

    Heey maatje, alles goed? Lang niet gepsroken.. 12 werelden om exact te zijn xxx
  5. Golden Awards - w79

    @Team Maligator Prinsesje help mij, die @BabyDragon loopt te haten en gebruikt jouw prachtige vleeswaren in verschrikkelijke context...
  6. Golden Awards - w79

    Ik heb mijn maten al geinstrueerd dat het KaKaKa sjabloon aan moet. Wolves gaat kata's koppen...
  7. Golden Awards - w79

    Beste speler: @SmidDestroyer echt een TW legende Beste stam: Kill & kill2 De beste stam speler: @Boer Destroyer Het grootste ego: @Alexander13 Beste leider: @SmidDestroyer Slechtste leider: @Alexander13 Meest onderschatte stam: kill & kill2 Meest overschatte stam: Wolves, bende jank...
  8. Afspraken Kata's

    @We Like Hot Chicks Hoe zou jij deze mensen noemen? Een stel janknoobs als ik mij niet vergis, toch?
  9. Afspraken Kata's

    Welk account zit jij dan, zal anders gelijk munne maten jouw kant op sturen. xxx
  10. Afspraken Kata's

    Denk dat ik moe was en per ongeluk verkeerde target heb ingesteld...
  11. Afspraken Kata's

    @Milow Mogen ze zomaar mijn troepen delen op het forum!?!?!
  12. Afspraken Kata's

    Keurig gekatad zou ik zeggen!
  13. Afspraken Kata's

    Ik wacht met smart broer. Ik heb er nog wel een stuk of 10, maar bewaar ze voor later om te delen :D
  14. Afspraken Kata's

    Je doet je best maar :) ik zal eens supportje indienen, met de vraag of kata's verboden is. Dit noem je tactisch iemand zijn boer neerhalen, zodat die geen BW doet als je hem farmt. Daarnaast houd ik zeker mijn naam hoog ja, benieuwd hoe mijn broeder @SmidDestroyer het doet deze wereld??
  15. Afspraken Kata's

    Hier ook nog een mooi rapportje :)
  16. Afspraken Kata's

    Kata's zitten toch niet voor niets in het spel? Mensen op de .nl server zijn verpauperd deze dagen. Vroeger was mensen naar 26 ptn knallen de normaalste zaak, nu wordt er bij kata op boer tegen burgerwacht al gejankt. F.
  17. Nummer 1 stam

    Is er hier een topper die een mb zoekt?? Ik ben na 10 jaar toch maar weer aan dit spelletje begonnen, ik ben heel actief en zou graag de fijne kneepjes leren! Gr. Stan
Bovenaan