Zoekresultaten

  1. Top/Flopspelers

    nou saroc als ik het me goed herinner heeft bruh jou een stam aangeboden op een moment dat je er heel slecht voorstond. en praktisch wel gewoon kon zeggen dat je al verloren had. nu ben je kunnen groeien tot waar je nu staat. heb trouwens al berichten gezien dat je op zoek was naar een nieuwe...
  2. Top/Flopspelers

    dat pm verkeer met mamba stookt geen ruzie binnen de stam die mamba had toen... dat neemt de dreigingen op discord niet weg.
  3. Top/Flopspelers

    wie heeft bruh dan tegen elkaar opgezet? hij heef nooit ruzie gestookt binnen een stam om die leden tegen elkaar op te zetten. iets wat andere in deze wereld dus wel hebben gedaan. en het feit van dreigen in discord zoals bruh aangeeft zegt ook al genoeg over sommige spelers. dat is gewoon heel...
  4. Top/Flopspelers

    als er iemand is die MP en TLK niet genaaid heeft is het bruh-ikke wel. respect voor de tijd en moeite die deze gozer in beide stammen gestoken heeft anders waren we waarschijnlijk al lang weggespeeld. spelers zoals jou zouden zich diep moeten schamen, het enige wat jullie doen is het...
  5. Top/Flopspelers

    goed verhaal, nog betere spelling. is er verder nog iets?
  6. Top/Flopspelers

    vanwaar haal jij dat TLK kapot gerekruteerd wordt door pugna? als je kijkt welke dorpen er kwijt zijn zie ik geen enkele die naar pugna is gegaan. dus ofwel geef je juiste info ofwel kan je beter niks zeggen. venari geeft al heel de wereld foute info op het AF en zijn meer bezig met andere zwart...
  7. Top/Flopspelers

    zou je dan ook niet zo zielig willen zijn om snel te deblokkeren een bericht te sturen en terug te blokkeren. is namelijk zeer kinderactich. maar dat past wel bij de stam venari
  8. Top/Flopspelers

    @TasmanianDevil had wel een hoger niveau verwacht van een speler die meewerkt met venari. iemand blokkeren, snel deblokkeren en nog een berichtje sturen en dan terug blokkeren hahaha. beetje triestig dit. Ofja had eigenlijk helemaal geen hoger niveau verwacht van venari en hun aanhang. ze zijn...
Bovenaan