Zoekresultaten

  1. Golden Awards

    Dat heb ik dus Al gedaan. Jij bent aan de beurt
  2. Golden Awards

    Waar blijven de lijstjes?
  3. Kata's op boer

    Lex naturae is hier bekend mee op w89. Die kan het jou wel uitleggen
  4. Golden Awards

    @DragonShield3 Ging dit over mij?
  5. Golden Awards

    De overweging zullen best legaal zijn. Maar mijn persoonlijke mening is dat je als de 2 grootste stammen op dat moment geen Bg aan kan gaan. Dat riekt gewoon naar een dikkere premade dan dat je heb aangekondigd. Zeker als je aangeeft dat Profit nog niet bestond. Hoe kan je al na 3 weken dan een...
  6. Golden Awards

    Ik zal het vervolg maar geven . Wat een dooie boel hier Al hoewel het veel te vroeg in de wereld is voor zo,n lijstje in te vullen ga ik toch een poging doen. Beste speler: Dis que tu es te , en de Profiteur . Dis que ken ik het team erg goed. Profiteur is voor mij nieuw . Komen van de...
  7. Top/ flopspelers

  8. OF-BLOOD

    Ja laten we gewoon lukraak edels gaan lopen gooien idd.. De 2 spelers van van unknown hadden niet eens tijd zelf te cappen . Laat staan ons iets door te geven. Daarbij hoef ik jou niet uit te leggen dat een endgame met 40-50 spelers in 1 Stam + mb,s tegen de erg karige bezetting van blood van...
  9. OF-BLOOD

    Als je de aanvallen 2 dagen van te voren aan ziet komen en wij krijgen alleen de info om 3 dorpen te stacken. De rest zou wel goed komen. Hierin kan je ons weinig kwalijk nemen. Unknow en catch speelde totaal 3 mensen op. Alleen op jou account spelen al net zoveel mensen als in heel blood...
  10. OF-BLOOD

    Zegt de gene met de naam: thegreatwar
  11. Underdog206

    Jezus.. aids in mijn ogen van het proberen te lezen wat je schrijft . En de dag is nog maar net begonnen.
  12. Intern Liquid?

    Wat probeer je in godsnaam te zeggen?
  13. Underdog206

    Huilen
  14. Golden Awards

    Pittig
  15. Golden Awards

    hoop berichten , weinig lijstjes
  16. Golden Awards

    Activiteit betekend geen kwaliteit;)
  17. Golden Awards

    Ah jij zal een leuke zijn op feestjes
  18. Golden Awards

    Ah daar heb ik geen idee van. Het grote verschil met toen is dat ik er nu Ben met mijn activiteit :p
  19. Golden Awards

    Huh?
  20. Golden Awards

    Ik speel op Dis que. Je weet aan die naam vast wel welk gesprek ik bedoel haha.
Bovenaan