Zoekresultaten

  1. [Avatar] De Fokke mist de sukke

    Hallo, Ik ben opzoek naar een nieuwe avatar. Ik zou graag iets hebben in thema van de Fokke en de sukke uiteraard. Ik ben fan van de avatar van @Spamkaboutertje Ik zou ongeveer zoiets willen maar dan met de Fokke en de sukke achter de pc. Graag zou ik er ook iets in verwerkt willen zien van...
  2. Praattopic

    Hebben jullie al lc?
  3. Praattopic

    Hey
  4. Praattopic

    Bedankt voor de tip vrind!
  5. Praattopic

    Wil er iemand boost dorpje maken voor mij???
  6. Voetbal

    Blijft een legend.
  7. Golden Awards

    Beste speler: De beste speler momenteel, puur gebaseerd op de start, is McDonald Trump. Farm goed, rooft goed en heeft overigens al een mooi aantal dorpen. Of deze prestatie constant zal zijn, zullen we merken binnen een paar maanden. Proficiat met de eerste award deze wereld :) Beste stam...
  8. Golden Awards

    Heel vroeg, maar misschien brengt het wel iets van leven hier op dit forum. [/ICODE][/B][/SPOILER]
  9. Kata noob Noize Secret Doctrine

    Kata’s zijn baas en een onderdeel van het spel
  10. [Profiel] PeakyBlinders

    Je komt in de buurt. Het is natuurlijk ook niet makkelijk. Bedankt om iets te proberen.
  11. [Profiel] PeakyBlinders

    Ik zou eigenlijk een exacte kopie willen van het originele, alleen een zwarte kleur met de scheuren en dergelijke in het grijs. De cartoon van Thomas Shelby ook in grijze kleur ipv de zwarte kleur bij het originele. Ook de tekeningen in het originele logo zou ik in het nieuwe logo willen. Groetjes
  12. Praattopic

    Ik dacht dat die tijden al wel voorbij waren?
  13. Praattopic

    Iedereen praat in de Discord
  14. [Profiel] PeakyBlinders

    Bedankt om iets te proberen maar dit is nog niet wat ik zoek.
  15. Praattopic

    Ikkeeeee
  16. Voetbal

    tldr
  17. [Profiel] PeakyBlinders

    Dat het forum dood is, dat is geen nieuws meer en als robbert designer is, dan snap ik waarom hier niemand meer is :D
  18. [Profiel] PeakyBlinders

    Niemand? :(
  19. [Profiel] PeakyBlinders

    Hallo allemaal, Omdat er hier toch wel veel goede designers op dit forum zitten, had ik graag een logo laten maken voor mijn voetbalclub op het spelletje Hattrick. Graag zou ik een logo hebben met het hoofd van Thomas Shelby. Ik heb een voorbeeld van een ouder logo van me. Het nieuwe logo zou...
  20. Casus RRDW

    Geen probleem. Voor de rest is TW toch maar dood :rolleyes2:
Bovenaan