Zoekresultaten

  1. Reign of Piracy

    Kata aanval

    Als er 1 retard is dan ben jij t, maarja nog veel plezier zolang jullie dat hebben zullen nooit ver komen iig net als op .net xxx
  2. Reign of Piracy

    Kata aanval

    Op muur???
  3. Reign of Piracy

    Kata aanval

    nee met 5 vs 2 niet nee, en ook nog met 5 man katas. Jullie stellen niks voor man ga je mams helpen ofzo Of ga trug op .Net
  4. Reign of Piracy

    Kata aanval

    nog een 12 jarige
  5. Reign of Piracy

    Kata aanval

    Bigjoe leer je aub eerst eens timen voor je op Nl komt spelen, katas gooien kan je nu nog die timing onder de knie krijgen!
  6. Reign of Piracy

    Kata aanval

    Dat mag tog ook wel als ze alles afbreken :( En ik wed dat jij een echte DU bent jij hebt nooit de 2 dorpen behaald zo tezien
  7. Reign of Piracy

    Kata aanval

    wat moet jij hier en ga eens zelf een naam verzinnen klein kind
  8. Reign of Piracy

    Kata aanval

    Blijkbaar .net spelers en zeggen is daar “normaal” maarja laat gaaan
  9. Reign of Piracy

    Top/flop spelers

    Nog 24uu xx
  10. Reign of Piracy

    Top/flop spelers

    Enigste die gerekt zou worden was jij als ik uberhaupt serieus speelde ahahahah, ik hoop indd dat we ons snel zien laat t me dan ook ff weten oude vriend xx
  11. Reign of Piracy

    Top/flop spelers

    Kleintje lees ff AF trug, van vorige classic is er een stabber onze stam gejoint.. werd ik stabber genoemd
  12. Reign of Piracy

    Top/flop spelers

    Jaa en die b time wat je me gelijk vroeg toen ik naar jou stam vroeg? Ook nog gedaan en zou in mijn voordeel werken ehhh jaa johh tuurlijk en als ik niks meer hoor en t zo zag hoe je die dorpjes edelde die bij mij lagen en mij sws vast zette zo. Maar welk dorp wil je de volgende katas hebben?
  13. Reign of Piracy

    Nummer 1 stam

    Ohhhh
  14. Reign of Piracy

    Golden Awards - w79

    Ohhhh en ik dacht nog dat je t besefte dat ik er niks mee temaken had, wist van niks van die stab 1 min na leaven. En ja dat die jongen ons joinde erna tja daarvoor ga ik niet leaven. Had tevens ook niks tezeggen daar dus had ik dan moeten leaven? Had ik met leaven alleen niet foutief gehandeld?
  15. Reign of Piracy

    Depths of despair.

    Yoo, wij zijn op zoek naar een plaatje! 1. De tekst: Depths of despair. ( met punt ) 2. Kleurencombinatie(s): bij voorkeur een donkere sfeer 3. Thema: vrije keuze, iets in verband met de naam is een pluspunt 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 300PP 7. Favoriet tot nu...
  16. Reign of Piracy

    Next level backstab

    eerste instantie wist ik t niet nee
  17. Reign of Piracy

    Next level backstab

    klopt heb je een punt ja maar zoals ik al zei ken ik nicksimon al lang lang van tw en zijn we samen ver gekomen dusja
  18. Reign of Piracy

    Next level backstab

    tuurlijk hadden ze afspraken maken maar daar bemoei ik me niet mee is iets wat nicksimon beslist heeft. Ik heb op geen enkele manier gestabt. no sense vraagt in pm of ik bic met rust kon laten toen liepen mijn edels al. Krijg ik gelijk van 4 man incomings met katas op ah en hoofd zoals ik al...
  19. Reign of Piracy

    Next level backstab

    ja tuurlijk heb je gelijk in en is vieze actie maar dan nog hij kwam naar ons toe dat s nu eenmaal zo , en over slaafjes begonnen hun vanaf moment 1 terwijl zelf 4 clears liepen van hun”slaafjes” :p
  20. Reign of Piracy

    Next level backstab

    Idd ik had geen troepen meer, omdat no sense met zijn slaafjes begon. Vam 3 verschillende stammen HAHA. Dusja dacht haal ook eens wat hulp erbij :) Maar dan is t huilen pfffff
Bovenaan