Zoekresultaten

  1. Staceroo

    Babbelhoek

    Hey hey hoe is het met iedereen, laten we van dit forum aub niet zo'n dood forum maken als cas 10 xD
  2. Staceroo

    Rate the Player

    Hier kun je accounts raten? Dit doe je met het volgende lijstje: -Punten -ODA -Reputatie -Ligging -Stam En hiermee kan je een cijfer van 1-5 geven :) of 1-10 wat je zelf makkelijker vind :D Degene die een rate heeft gedaan is de volgende, ik sla deze over haha :) Kom ik er mooi mee weg haha
  3. Staceroo

    Golden Awards Casual10

    Zo eens tijd om wat leven in te blazen in het Casual Forum ... hoop dat dit wel iets wordt haha Beste speler: Liquid, kan daar moeilijk omheen Slechtste speler: prodigy Meestbelovende speler voor de toekomst: DrQuinten Beste stam: CoP, maar eigenlijk toch Brave :) Slechtste stam: ngu...
  4. Staceroo

    Goeden Morgen!

    Succes op de wereld mensjes, Veel plezier!
  5. Staceroo

    Plaatjes Gezocht, Experimenteerders leef je uit!

    Zoals de titel zegt, ben altijd benieuwd naar nieuwe stijlen, dus laat ik deze open voor de experiementeerders :) 1. De tekst: Staceroo ( desnoods 1 met en 1 zonder Casual 10 erop ) 2. Kleurencombinatie(s) Ben niet van de felle kleuren, beetje donker, liefst zwart, anders is blauw ook goed (...
  6. Staceroo

    Staceroo Profielplaatje 150pp

    Hallo, ik wou nou de lange tijd weer eens wat nieuws als profielplaatje, de huidig is prima, alleen wat verandering is altijd leuk :) 1. De tekst: Staceroo 2. Kleurencombinatie(s) Ben niet van de felle kleuren, beetje donker, liefst zwart, anders is blauw ook goed. 3. Thema: Heel origineel...
Bovenaan