Zoekresultaten

  1. Staceroo

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Vind niemand erg :p kutkerken, maar goed Wil wel eens weer een oldschool wereldje die lang mee gaat, waar je dus niet pp kan abusen Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1,5 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 - Aanvalstiming: 50ms Spel Systeem -...
  2. Staceroo

    De dorpentellers

    9600 dorpen totaal 200 barbaar
  3. Staceroo

    Plaatjes Gezocht, Experimenteerders leef je uit!

    Die is eigenlijk best wel gaaf, thanks :)
  4. Staceroo

    Plaatjes Gezocht, Experimenteerders leef je uit!

    Bumpi Bump! Dit is nog steeds actief, als je een beginner bent, smijt ze maar neer hoor, hoe groter de collectie, hoe beter, en meer afwisseling <3
  5. Staceroo

    De dorpentellers

    Ronde 4 : 5600 dorpen totaal waarvan 3400 Barbaar
  6. Staceroo

    [Profiel] Youth and Whisky

    Het is en blijft Whiskey! " rent weg " :cool: <3
  7. Staceroo

    De dorpentellers

    observatiemoment 2 - 3100 dorpen / 2888 barbarendorpen observatiemoment 3 - 4200 dorpen / 3311 barbarendorpen
  8. Staceroo

    Ideeën voor subtiele promotie Casual werelden

    Ik ondersteun je in dit topic, als ik terug kijk naar vroeger, was dit ook al een probleem, ik kwam echt per ongeluk toen op cas2 terecht als beginner, dus meer bewustzijn en reclame maken van de mogelijkheid om over te stappen is iets wat zeker beter moet. Wat andere suggesties betreft, nog...
  9. Staceroo

    Babbelhoek

    Nee, gelukkig niet :p Zou kunnen, maar het leeft nu al meer dan cas10 ooit heeft gedaan haha :P
  10. Staceroo

    Babbelhoek

    :(
  11. Staceroo

    Babbelhoek

    Hey hey hoe is het met iedereen, laten we van dit forum aub niet zo'n dood forum maken als cas 10 xD
  12. Staceroo

    Discussie Updates discussietopic

    Als iedereen deze nou even wil uit testen zodra die update is geweest, het mag naar Staceroo, laat ik je wel weten of ik bericht krijg :) Verder prima bugfix :D
  13. Staceroo

    De dorpentellers

    777 dorpen totaal 211 spelersdorpen, denk ik zo, puur een gekke gok, succes iedereen <3
  14. Staceroo

    Wereld 80 instellingen feedbacktopic!

    Ben zelf niet zo'n level systeem fan, maar goed, het is een nieuwe wereld dus ... Woohoo!
  15. Staceroo

    Golden Awards Casual10

    @Victorious. Thanks had wat langer rond moeten kijken denk ik, maar dat is een mooi lijstje :cool:
  16. Staceroo

    Rate the Player

    Hier kun je accounts raten? Dit doe je met het volgende lijstje: -Punten -ODA -Reputatie -Ligging -Stam En hiermee kan je een cijfer van 1-5 geven :) of 1-10 wat je zelf makkelijker vind :D Degene die een rate heeft gedaan is de volgende, ik sla deze over haha :) Kom ik er mooi mee weg haha
  17. Staceroo

    Golden Awards Casual10

    Zo eens tijd om wat leven in te blazen in het Casual Forum ... hoop dat dit wel iets wordt haha Beste speler: Liquid, kan daar moeilijk omheen Slechtste speler: prodigy Meestbelovende speler voor de toekomst: DrQuinten Beste stam: CoP, maar eigenlijk toch Brave :) Slechtste stam: ngu...
  18. Staceroo

    De Casual werelden van de toekomst

    10 bbs per speler gebeurt niet, had Duckje al gezegd, vind ik ook jammer hoor, maar er komt in ieder geval verbetering en dat is al een stap vooruit, heeft een decennia geduurd maar we hebben het voor mekaar!
  19. Staceroo

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Zoet xD
  20. Staceroo

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Dat komt ook omdat 75 - 80% dat daar speelt al op de casual 10 zit :( maar goed het is inderdaad erg triest, geloof dat ik 2 nieuwe bbs heb gezien in de laatste week. Het is jammer dat het niet mag, anders had ik 100 accounts gemaakt, op 79 gaan spelen, en alles naar de casual verhuisd ...
Bovenaan