Zoekresultaten

  1. Grijs

    Geen mb stam ? challenge had een mb stam van 850k punten. Wat gewoon groter was dan hemzelf die tijd best triest. Dan maar alles internen challenge heeft niks anders gedaan deze wereld. Dan zo een hoge dunk hebben ja dan denk je dat je er iets van kan niet dus.
  2. Wereld winst

    Zou kunnen geen idee meer eigenlijk. De wereld is nog niet klaar hoor bij blood zullen ze wel nog iets doen en dat steun ik ook.
  3. Grijs

    Als of hebben wij toch massa s gegooid die gwn redelijk tot goed gedefd werden bij damage. 1 dorp winst nemen is niet motiverend. Dus er zit wel kwaliteit maar bij een blitz leek de speler op challenge gwn al zijn def te waste. Die wist duidelijk niet waar die mee bezig was. Probleem is ook...
  4. Wereld winst

    Wij hebben leuke gesprekken gehad maar klopt ook hier niet echt. Wij kiezen voor 8 goede bezette accounts met veel ervaring. Liever dan 5 Goede en 11 slechte waardoor je gaten krijgt. Niemand is er uit gelaten dat niet uit eigen wil was. Dat mensen mb zijn en ineens tot de main stam willen...
  5. Wereld winst

    Ik denk dat ik hier bedoelde op de chat van damage? Challenge had een chat gemaakt om een stam te vormen. trok daar heel veel mensen in zonder dat ze zelf wouden. Hebben toen zo grote overmacht gekregen. Jullie hadden op een moment gwn dubbel van onze punten en we bleven strijden. Nu staan we...
  6. Spotprenten

    Massa is kassa
  7. Feedback nieuwe scriptregels

    op vraag van community ? Dan denk ik dat je niet goed kan lezen.
  8. Top/Flopstammen

    Nee hij had met zijn stam moeten verder bouwen ! Niet zen stamleden laten vallen en richting intern duwen.
  9. Top/Flopstammen

    Illy recruiten was rechtstreeks het einde van pugna.
  10. Spotprenten

    Pugna is verdwenen van forum
  11. Top/Flopstammen

    Daar gaan ze zich misschien achter wegsteken , maar dat is totaal niet het geval. Ze willen gewoon interns en dan die spelers op hun acc zetten. Zo maken ze snel meters doen ze ook bij death en deden ze ook bij illy. Er is altijd 1 stam die deze leuke wereld moet verpesten.
  12. Spotprenten

    Geen idee of je het beseft maar als je zegt dat dit zo ongeloofwaardig is. Dat op jouw acc heel edels gesniped zijn op 1ms. Zelf op de zelfde seconde en echt easy 100 op 10ms. Dan beweer je ook dat er een bot gebruikt is om te deffen bij jouw ?
  13. Spotprenten

    Misschien maar even vragen wie zen dorpen gered heeft. Dus ja er is gevraagd om gs te sturen maar ondertussen was er ook def bij hem dus ja. Logisch dat ze hoopte om ik ews te komen. Maar er nooit een belofte gemaakt of over gepraat.
  14. Spotprenten

    Ik had een samenwerking met hem al vanaf 19 januari als die ff gejoind is. We hebben leuk samengewerkt altijd , ik joinde ews maar we bleven lekker samen werken. Hij had toen een soli gedaan naar ews. Maar wij zaten vol en nemen geen 8 ste en 9 de lid aan. De samenwerking kon wel blijven...
  15. Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

    Of misschien is dit al jaren de zelfde persoon ? Of zijn het broers ? Dat zou wel eens wat verklaren ! Je kan er ook niet aan doen als je zo geboren bent natuurlijk. Dan moeten we allemaal wat liever zijn voor hun ze doen dat niet express.
  16. Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

    Kata s ?
  17. Feedback nieuwe scriptregels

    Is het geen optie om deze regels in te voeren op de volgende wereld. De bestaande werelden het nog toe te laten als overgang periode ? Net zoals de os regel ? Nu worden de spelregels midden in een spel veranderd laat ons maar zeggen en das best vreemd. Als je volgende wereld start weet je...
  18. Top/Flopstammen

    Volgens mij in pugna of zit ik hier fout dan.
  19. Top/Flopstammen

    Ik zal mijn verhaal wel hard maken over jouw al de tijd rijp is.
  20. Top/Flopstammen

    Moet eens vragen aan mijn lieve vriend leon hoe die hem voelt. Ow je zal wel weten welk acc ik bedoel nu :)
Bovenaan