Zoekresultaten

  1. Cryptic

    [Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

    Blij dat iedereen het leuk vond! Maar ik ben ziek gevallen de laatste twee dagen en @Capricorno heeft alles perfect opgevangen. Was ook leuk om samen over het potje te praten en het uit te werken :)
  2. Cryptic

    [Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

    Is er een tandarts in de zaal? Na het avondeten ging iedereen even zijn eigen ding doen. Eventjes nadenken over waar het fout was gegaan. Maar in de duisternis bleek er toch nog iets goed te zijn. KS liep met een volle fles wodka rond, zijn gefaal als een burgemeester aan het verdrinken toen...
  3. Cryptic

    [Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

    Te gek voor woorden - Lynch Er was weer een heftige discussie, ditmaal gedurende het dinner. Wie gingen ze dit keer er tussen uit halen? Iedereen had verschillende visies maar ze moeten toch ergens een meerderheid vinden om toch er iemand uit te halen. Er lag een houten paaltje op de tafel, om...
  4. Cryptic

    [Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

    Ik wil nog steeds leiden maar niet alleen.
  5. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Voor. Al even hiermee beginnen. Nu, ik denk persoonlijk dat de stemmen op TLF gemakkelijke stemmenzijn en ik heb persoonlijk bij hem op het moment nog geen slechtjes gevoel. Hij is ook een tijdje weg geweest en ik kan dus ook volledig begrijpen als hij rusty is.
  6. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Alles is beetje in de soep gelopen. Ben nu even nog snel alles aan het teruglezen.
  7. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Ah, ja, zag KS in 1x zeggen "deadline morgen". Ben blij dat ik toch nog goed heb gelezen dan. Vind ik persoonlijk wel ideaal; aangezien ik vandaag nog tot 10u aan het werken ben en morgen om 9u klaar ben; dus dan toch nog een klein uurtje actief kan zijn voor de volgende DL.
  8. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Deadline morgen? Heb ik gemist dat deze verzet is? Of is lynch pas vanaf morgen?
  9. Cryptic

    Top 20

    Kan leuk worden :D
  10. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Sinds wanneer zouden mensen zich kandidaat moeten stellen om een stem te ontvangen? Beetje aparte post. Niet van jou gewend van vroeger.
  11. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Ik snap je redenering echter volledig dat het raar is dat ik er niet verder op in ben gegaan; maar ik ben ook niet echt in de gelegenheid geweest om hier verder op in te gaan. Jammer genoeg is vandaag ook de enige dag deze week dat ik een shift heb die tot op de deadline duurt. Ik heb nu een...
  12. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Ik vind het sowieso apart dat je dit aanhaalt en probeert zo te laten uitschijnen dat ik nadien nog zó actief ben geweest en daar dan precies bewust verder niet op in ga. Terwijl dat als je gewoon een beetje aandacht besteed aan wie er wel post, dat je dan gewoon kan zien dat ik er nadien verder...
  13. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Waarom altijd op dezelfde stemmen? Ik vind persoonlijk dat Jokersbrain een kans verdient op het BMschap. Moeten niet altijd dezelfde spelers zijn die de BM stemmen krijgen. En het maakt het 2x mogen wolpen wel degelijk een stuk sterker.
  14. Cryptic

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Ik stem TEGEN, voornamelijk na de opmerking van Mike. Anders zou er nog een case gemaakt kunnen worden om voor te stemmen. Vind persoonlijk dat Jokersbrain sterk heeft gespeeld vorig potje.
  15. Cryptic

    Golden awards

    :confused2:
  16. Cryptic

    [Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

    Zoals ik het in het praattopic heb gezegd wil ik wel leiden maar zou ik wel een mede-leider moeten hebben omdat ik suck in rolverdeling xD
Bovenaan