Zoekresultaten

  1. Loco Loco Motief

    Top/Flop speler

    Meanwhile in QID rim XD : (what a joke) [/spoiler]
  2. Loco Loco Motief

    Early game verwachtingen (stam)

    Loco TOP! Bedankt voor de tijd en moeite die je in deze samenvattingen steekt, altijd leuk om te lezen :D
  3. Loco Loco Motief

    Top/Flop speler

    kwas toch embeke :confused2:
  4. Loco Loco Motief

    Top/Flop speler

    Tis grappig hoe je de rollen omdraait wel, als er hier iemand aangevallen wordt is het LLM hier wel denk je niet? Tis dat je zelf speelt op w89 of ik had je al op disc gebeld en mijn screen geshared, jezus. Dus als ik je goed begrijp, dan zijn elke wereld de statistieken van het stijgen in...
  5. Loco Loco Motief

    Top/Flop speler

    En ja dat ODA is wel echt een gigantisch verschil, zou ik echt ook vragen bij hebben?
  6. Loco Loco Motief

    Top/Flop speler

    Deze reacties, en je moet het van je ex-collega's hebben, sad. Wij scouten en edelen de makkelijke targets, sorry als ik nog geen zin heb om defbunkers op 40% moraal te gaan clearen? Als erbij jullie een bb dorp ligt van 7k, gaan jullie dan niet instant edelen? Als jullie een scoutbericht zien...
  7. Loco Loco Motief

    Early game verwachtingen (stam)

    Inderdaad, wij boosten niet, walgelijk gewoon.
  8. Loco Loco Motief

    Early game verwachtingen (stam)

    BOOSTERS!! :eek:
  9. Loco Loco Motief

    Early game verwachtingen (stam)

    Goeie korte samenvatting van de wereld en hoe die nu loopt, ik lees enkel nergens "LLM top" maar dat zal wellicht een vergetelheid zijn. ps: snow flop
  10. Loco Loco Motief

    Spotprenten

    Heb vooral Block ok & recaps gezien :(
  11. Loco Loco Motief

    Spotprenten

    Goed om te lezen dat je niet verdronken bent. Je kan dus al beter zwemmen dan Tribalwars spelen. Ga geen leugens verkondigen in een spotprenten topic aub. Wij hadden een deal, jij stabbed dus de enige joke hier ben jij. Groetjes
  12. Loco Loco Motief

    Verdediging Toxic Donut's Incomings Enhancer.

    Top script! Jens topper <3
  13. Loco Loco Motief

    praathoek

    Bullshit verhaal? net zoals jij het zoeken naar een eerlijke oplossing bullshit vond binnen Dream he? (screen naar Willy?) Angst? Ik krijg zelf geen reactie? Maar hey Mark ben trots op jou stoken tussen ons! Ik kan dit volledig staven, jij die letterlijk zegt dat we een eerlijke strijd nooit...
  14. Loco Loco Motief

    praathoek

    Mark, Sorry voor mijn late reactie ik was gaan fietsen.(zie afbeelding) Wat was het een ervaring om met jou in de stam te mogen zitten, jammer genoeg wel alles behalve een goede ervaring, bleek dat jij de leiding van die stam was. Al heel kort na onze join bij Dream werd jouw manier van...
  15. Loco Loco Motief

    Top/Flopspelers

    Ik zie het probleem niet? :rolleyes:
  16. Loco Loco Motief

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Hier moet ik toch even op reageren want ik ben deze 'wij zijn onschuldig' bullshit stilletjes aan beu. Wij hielden ons aan de regels van de NAP en als er meningsverschillen waren hebben we die ook snel rechtgezet tijdens de NAP. Jullie hebben de nodige massa's gedaan op Jason & goed werk...
  17. Loco Loco Motief

    Golden awards

    Dit een eindeloze discussie, waar beide partijen er niet in slagen elkaars perspectief op deze zaak te zien. Ik ben geen leugenaar, zowel hier niet als in het echte leven niet, dit is een spel en ik haal mijn plezier er niet uit met mensen te 'stabben'. Ik zeg jullie allemaal eerlijk en...
  18. Loco Loco Motief

    Golden awards

    Ok goed ik geef je de kans om je reactie te staven, je noemt me een leugenaar maar je kan blijkbaar ook niet veel meer als dat zeggen? Verklaar je nader, hoezo ben ik een leugenaar? :p @Shaggerino Anders allemaal samen ene gaan drinken? Een tafel met spelers van House en aan de andere kant een...
  19. Loco Loco Motief

    Golden awards

    Wat win ik hierbij als ik hierover zou liegen? Niets in mijn ogen. Ik weet de datum van jouw screenshot niet maar durf wedden dat de screenshot van mij enige tijd ervoor is. Je weet alles blijkbaar beter dan de persoon die effectief de gesprekken gevoerd heeft, geen idee hoe, maar je weet het...
  20. Loco Loco Motief

    Golden awards

    Misschien beter alles nog eens herlezen, wij hielden ons aan de afspraken, pas na de plannen/gesprekken te zien tussen House & Trump zijn wij in actie geschoten. Kom dan nu niet af dat wij falen/faalden. Wij zagen berichten van Mystery Men aan Trump die niet door de beugel gingen, achteraf...
Bovenaan