Zoekresultaten

  1. Golden Awards

    Mag ik erop wijzen dat bij cure niemand gaan runnen is voor jullie beide massa's. Maar een zondagochtendmassa waarbij je van de verdediging eist dat ze hun nacht opofferen ga je minder snel extra floaters voor vinden dan voor het team dat edeltjes moest gooien. Cure had enkele extra accounts...
  2. Top/Flop speler

    *Kuch* - icebeast boost- *kuch*
  3. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Niet akkoord met deze visie. Er zijn zeker accounts die al langere tijd meedraaien en dus veel vlaggen hebben, maar er zijn ook nieuwe(re) accounts die een endgame halen en nu de kans niet zullen krijgen om vlaggen te verzamelen als ze verliezen terwijl de winnende zijde hun dominantie haalt. Zo...
  4. Top/Flop speler

    was de speler in kwestie ook niet. Check even je feiten grondig voor je zaken gaat beweren. Ja, llm is gestart in loco, maar heeft nooit samen in de stam gezeten met p1111 en hij heeft ook nooit voor ons gecleard. Opnieuw, ga even verhaal halen bij je stamgenoten die wel berichten gezien...
  5. Top/Flop speler

    Dus louter omdat jij vindt dat llm niet op r1 mag staan maar QID wel, is llm een illegale booster? Zegt meer over jou dan over team llm. Llm zet zich niet in de slachtofferrol, maar stelt terecht vast dat onze ODA ook mooi stijgt, samen met onze punten. Daarbij zit llm niet alleen in de stam en...
  6. Top/Flopspelers

    Altijd weer dat llm verhaaltje krom trekken om gelijk te halen. Misschien eindelijk ook daar eens de hand in eigen boezem steken of moet ik hier de screenshots van alle dreigementen voor onze overstap hier beginnen posten? llm heeft nooit meteen de stap gezet om over te stappen en heeft nooit...
  7. Top/Flopspelers

    Duidelijk! En lijkt mij ook wel dat we met die clusters nog wel een correcte oplossing zullen vinden om er een mooie strijd van te maken
  8. Top/Flopspelers

    Dat loco "plots" naar chaos is overgestapt is bs. Ivar, Archer en loco stonden allen samen in de plannen om naar chaos te gaan (fusie met chaos/pog/vkg). Evenals pog-leden rekruteren was niet nieuw. Daar waren ze zelf mee bezig in VKG. Ook het verhaal dat llm er pas "later" lag dan de mb is...
  9. Golden awards

    Jullie hadden gewoon het geluk dat er in west trump op het moment van de massa's zeer veel inactiviteit zat. Dat geluk had gaatje niet en dat zie je ook duidelijk aan de stats. Verder wil ik er ook nog op wijzen dat mijn team geen deel uitmaakte van een premade. Dus dat Trump enkel uit een hoop...
  10. Golden awards

    Gaatje heeft de keuze gemaakt om inderdaad hun enkele inactieve accounts op te vangen door enkele actieve accounts van de tegenstander te recruiten. Ja, het zijn er 2 meer dan de oorspronkelijke afspraak met jullie, maar is die kwantiteit zo belangrijk dan? Is het voor jullie dan zo vreemd dat...
  11. Golden awards

    Kom zeg, nu niet gaan doen alsof house het steeds eerlijk gespeeld heeft he. Als tegenstander heeft house steeds elk overleg of elke discussie uit de weg gegaan tenzij ze er zelf veel voordeel bij hadden. Als gaatje 8 actieve accounts telt, mogen ze geen 4 actieve recruits doen van een stam die...
  12. Golden awards

    Ik wil hier toch ook even mijn versie geven hoe ik heel deze discusie heb ervaren. Toen SG ons gewoon liet vallen, zijn er vanuit Trump vragen gekomen op begrip van House en gaatje omdat dit ook geen fair play was. Vanuit house heb ik toen weinig reactie gezien want het was "ons" probleem. Op...
  13. Spotprenten

    Lees mijn bericht mss nog eens. Avond voor het stabben willen stamleden vv doen. Er komt dan al geen respons meer. Dag zelf zijn er nog meer die willen helpen en we worden gewoon genegeerd en zien we ineens dat alle frontstacks min of meer ongeschonden teruglopen. Met afgeven van vv ipv een deal...
  14. Spotprenten

    De spelers van SG hadden de mogelijkheid om vv te sturen aan stamgenoten zoals ze gisterenavond nog gevraagd hadden met positieve respons. Maar ze besloten niets meer van zich te laten horen en de stam te stabben waarna house nadat dit gemeld is toch maar mooi blijft edelen. Zeer triest dit en...
Bovenaan