Zoekresultaten

  1. Praattopic

    Stan flop
  2. NAP Lords

    daarom dat wij plots de minder kwalitatieve kant werden, vinci flop
  3. Stab-topic'ske van Clickb*it

    ik mis nog steeds bewijs dat iemand een acc "gestolen" heeft.
  4. Stab-topic'ske van Clickb*it

    en hoe verwacht je precies bewijs van die jan dat iets niet gebeurd is? en je keuze staat al vast aangezien je deff hebt staan bij die steff. je maakt jezelf enorm belachelijk
  5. Stab-topic'ske van Clickb*it

    boeit toch niet of je het wist ? je hebt jezelf erin betrokken door deff te sturen en nu kies je ervoor om jezelf erin te blijven betrekken.
  6. Stab-topic'ske van Clickb*it

    je hebt jezelf erbij betrokken toen je besliste deff te sturen, wat snap jij daar nu niet aan?
  7. Stab-topic'ske van Clickb*it

    jij werkt gewoon mee aan een stab nog voor dat gesprek hier op het AF stond, dus is nogal een slap excuus
  8. Top/Flopstammen

    en je punt is? dat agent bough een nieuw account heeft gemaakt nadat hij zijn vorige een jaar geleden ofz verwijderd heeft verandert niets aan het feit dat ie gestabbed is.
  9. Top/Flopstammen

    aan de pm van agent bough te zien richting lilly neem ik aan dat hij zat te scouten, kan verkeerd zijn maar zo komt het wel over
  10. Top/Flopstammen

    je gaat niet zeggen " we werken samen" en tegelijkertijd aanvallen sturen.
  11. Top/Flopstammen

    als buitenstaander die vooral zeer kritisch is naar alles wat ews doet* verder is het volledig te begrijpen dat agent naar de partij loopt die hem niet aan het stabben is, toch?
  12. Spotprenten

    supergirl die stabt? onmogelijk.
  13. Spotprenten

    het is duidelijk dat jij die scripts allemaal niet hebt en nog nooit hebt gezien. niemand gebruikt bottenkraker om een edelmassa te sturen en het deffpack zorgt er niet voor dat je een deffgod word. als je trash bent zonder het script zal je evengoed trash zijn met dat script.
  14. Spotprenten

    ik mocht je zus lenen voor een uurtje?
  15. Spotprenten

    wie ben jij zelfs en op welke wereld zou ik gespioneerd hebben
  16. Spotprenten

    hoezo denk je dat?
  17. Feedback nieuwe scriptregels

    klopt, die vooral tijd besparen, net zoals de meeste privescripts nu ook doen.
  18. Feedback nieuwe scriptregels

    er waren al scripts vanaf w1, dus hoe kan je back to basic gaan als het er altijd al geweest is? en als je trash bent zonder scripts ga je dit ook zijn met scripts.
  19. Feedback nieuwe scriptregels

    waarom worden dit soort beslissingen genomen door de meest incapabele mensen die in deze community zitten. hoe snel wil je dit spel laten doodbloeden
  20. PUGNA2W

    kerel, jij ging fulldeff omdat je in je broek scheet van de gedachte dat je inc's ging krijgen van panda, alsook was dit de reden waarom je amper tot geen OS wou sturen naar je stamgenoten. ik heb je 1x weten os sturen naar wow who, waar je de hele ochtend liep over te zeuren en pas begon bij te...
Bovenaan