Zoekresultaten

  1. Cut The Costs.

    Speedronde #5360 - Vrije instellingen (26.04 13:30-17:30)

    Is er eindelijk de mogelijkheid om edels naar barbs te sturen zonder dat toestemming omlaag gaat?
  2. Cut The Costs.

    Massa 14-3

    @gigantadorp mascotte
  3. Cut The Costs.

    Praathoek #25

    Ik zit bij de speeders op Boris
  4. Cut The Costs.

    Praathoek #25

    we zaten samen in de Grasmaaiers(oud Res), ik zat op Reduce.
  5. Cut The Costs.

    Praathoek #25

    @EquinoxDR zat jij w65 op YJGS?
  6. Cut The Costs.

    Classic 26 discussie topic

    Ik ben ook zeker geen voorstander van dit soort scripts. Snipen moet naar mijn mening nog steeds gewoon een kunst zijn
  7. Cut The Costs.

    Classic 26 discussie topic

    Geen farmen en geen ms ben ik het niet helemaal mee eens, want dat zijn juist twee dingen die de goede spelers van de top spelers scheidt. Meer barbs in combinatie met een farmlimiet heeft al genoeg impact op dat verschil. Starten met meerdere dorpen lijkt me wel een strategische uitdaging! Ik...
  8. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Het probleem is dat je dan verkeerd vergelijkt, toen wij(Boris Brejcha) 12 dorpen hadden zaten we op ong. 70k ODA terwijl Percy Jackson 4 dagen later 12 dorpjes aantikte en daarmee 190k ODA had. De reden dat wij minder ODA hebben is gewoon puur de voorsprong die wij hebben van onze bijna...
  9. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    zeg maar gerust 25 dorpen cadeau gehad :p mocht je nog interesse hebben in de stats van steven zou ik je graag terug willen verwijzen naar een vorige post
  10. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Mooi dat je 6legolas als voorbeeld neemt, want hij is een van de weinig die dit niet heeft gedaan(ik heb alleen de stammen beschuldigd, niet individuele gevallen). Kijk eerder bij Nameless, stevenh, xuonra, percy, ... vergelijk hun stats met die van ons en je zult zien dat er een degelijk...
  11. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Onze ODA stats zeggen toch echt net iets anders dan "0 tegenstand"
  12. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Tijdens die 5 weken hebben wij goed gespeeld en daardoor hebben wij zon grote voorsprong gekregen, daarnaast hebben jullie ook met genoeg accounts gespeeld om onze groei bij te houden. Ook konden jullie front krijgen zonder dat jullie hoefden te internen(Pepper boven, Illu onder). Samenwerken is...
  13. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Of ik dan speel ligt aan de instellingen van classic 26;)
  14. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Pepper front ons aan de bovenkant, jullie fronten ons binnen 1 dag aan de onderkant. Daarna hebben jullie nog ten minste 10 dagen om ons die 20% af te nemen en zelf binnen de 3% range van dominantie te komen. Gezien jullie ODA stats hebben jullie nog genoeg off die niet doodgelopen is, dus...
  15. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Aangezien wij ineens overal front krijgen waar we totaal niks aan kunnen doen(selectief blocken/recappen/backdraften van onze nukes/treinen terwijl leden van Pepper en Illu 2,5 uur lopen en gratis dorpjes pakken) gaan wij de kans niet laten liggen om er iets aan te doen... Wij hebben voor elk...
  16. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Lieve legolas, mag ik je erop atenderen dat wij degene zijn die de verdediger van de dag prestaties van jens geboost hebben :P en daarnaast zijn de verdediger van de dag prestaties van Tax veelal ouder dan 2 maart, dus de interns zijn wel degelijk een ding. Wellicht hebben jullie het...
  17. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Ik heb jammer genoeg niet meer de rapporten van de stacks van jens aan ons front, terwijl hij aan de andere kant geinternd werd Daarnaast komen de volgende interns er al weer aan! Terwijl Percy Jackson 2,5 uur loopt en een cfje pakt
  18. Cut The Costs.

    Top/Flopspelers

    Stel je voor dat je met rang 2 en 3 stammen samenwerkt en alsnog zo tyfus veel intern nodig hebt om je pikkie omhoog te krijgen... steven Xuonra Nameless Face En het leuke is dat je nog tientallen van dit soort paginas kunt terugvinden :P
  19. Cut The Costs.

    Speedronde #5126 - Vrije instellingen (23.12 13:30-17:30)

    Volledig outplayed! Toffe ronde!
  20. Cut The Costs.

    Speedronde #5124 - No Haul (22.12 14:00-18:00)

    Lekker @Tik Em Aan Ouwe en @Louder Than Boom! Goeie ronde!
Bovenaan