Zoekresultaten

  1. M. D. Luffy

    Het 3 woordenspel

    met heel veel
  2. M. D. Luffy

    terugkerende speler

    Duimpje omhoog voor de profielfoto
  3. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Maakt het uit wie ik ben?
  4. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    De vraag is welke compensatie gaan jullie geven.
  5. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Hier wordt toch wel duidelijk aangegeven dat spiderman een nap wilt? Daarnaast heb je nog steeds niet toegelicht met een geldige reden waarom je ex stamleden aanvalt terwijl je een nap hebt.
  6. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Zolang je een NAP hebt en geen voorwaarde waarbij ze geen stam mogen maken. Is dit dus een dikke stab naar je ex stamgenoten...
  7. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Die is aangeboden maar nooit gegeven, terwijl hij dat wel wilde. Daarnaast hoe zit het met het aanvallen van Linx en Markbo? Die hadden wel een nap tot 20 januari, maar zijn ook vroegtijdig aangevallen? Wel dikke stab praktijken.....
  8. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Ik weet dat je de wereld winst wilt, maar die ga je ook niet krijgen.
  9. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Klinkt meer als een excuus om hem aan te vallen zonder reden. Als je een NAP maakt, moet je wel duidelijke voorwaarden erin zetten. Daarnaast zou je nog altijd een NAP hebben met Spiderman ongeacht of hij in een stam zit of niet en mag je elkaar niet aanvallen, dit zou dan niet gelden richting...
  10. M. D. Luffy

    Backstabber of the year 2023

    Hoe zit het dan met de NAP met Spiderman? Die heeft hij dan nooit gekregen, ongeacht dat hij dat degelijk wilde.
  11. M. D. Luffy

    Spotprenten

    Is deze wereldwinst meer waard dan je eigen eer? Je zegt zelf dat je er tegen bent, maar toch blijf je bij maai.
  12. M. D. Luffy

    Spotprenten

    Ga dan uit maai?
  13. M. D. Luffy

    Spotprenten

  14. M. D. Luffy

    Spotprenten

    Het feit dat premade maai al hun jaarsalaris erin gooit is al zielig, maar het feit dat ze de wereld zo willen winnen is het toppunt. Meer wil ik er niet over kwijt.
  15. M. D. Luffy

    Golden awards

    Bedankt voor de nominatie! Ik denk dat Piet net zoveel credits als ik verdien :tongue:
  16. M. D. Luffy

    Praathoek

    Beter dan al die stab topics toch?
  17. M. D. Luffy

    Golden awards

    Bedankt voor de nominatie. Wel jammer dat ik weer een dictator genoemd word :p.
  18. M. D. Luffy

    Golden awards

    Volgens mij heb ik weer te veel gezegd hahah
  19. M. D. Luffy

    Golden awards

    Beste speler: Unidentified black male.: Ik heb veel gehoord over het team en dit was alleen maar positief. Ik ben overtuigd dat dit team een van de beste is in de wereld. Beste stam: Maai: Er zitten zeker goede spelers in deze stam. Buiten goede spelers, heeft de stam ook nog eens een perfecte...
Bovenaan