Zoekresultaten

  1. kvBastelaar

    nachtbrakers

    Pasgeboren dochter erbij , dus de nachten zijn een beetje kort half 4 tot een uur of 6 voordat de volgende komen ooit betaalt het zich terug denk ik
  2. kvBastelaar

    nachtbrakers

    Ja kan beter en met jou ?
  3. kvBastelaar

    nachtbrakers

    Goedenavond
  4. kvBastelaar

    Beloningen

    Dat is ook niet echt de moeite..
  5. kvBastelaar

    Beloningen

    en wanneer gaat dit plaats vinden ? bij wat voor lvls moet ik denken en wat wordt dan de beloning?
  6. kvBastelaar

    Top/flopstammen

    Heb jou ook in al je posten niks zinnigs horen zeggen , dus zal ook eens in de spiegel kijken
  7. kvBastelaar

    Top/flopstammen

    Omdat ik vind dat er weinig bewijs is en iedereen maar wat loopt te schreeuwen , moet ik er maar bij zitten .. Dit laat zien dat mensen alles geloven wat er gezegd wordt ! Je moet tegenwoordig niet alles geloven wat er gezegd wordt , anders zijn we met ze alle binnen een jaar dood door...
  8. kvBastelaar

    Top/flopstammen

    Het is best ironisch dat mensen lopen te schreeuwen over een samenwerking , maar tot op hede heb ik nog niks concreets voorbij zien komen ? Loop je zo ook tegen de staatsloterij te schreeuwen van ik heb de jackpot gewonnen , en vervolgens vragen ze om bewijs ( je lot ) en dan zeg je meerdere...
  9. kvBastelaar

    Golden awards

    Maar dan blijf jij altijd nog goud beschikken , dus geen nieuwe eigenaar ;)
  10. kvBastelaar

    Golden awards

    Denk dat jij al zover voorligt , dat je niet meer ingehaald kan worden als Wannabe op het forum ;)
  11. kvBastelaar

    [Ingevoerd] Bepaalde tekens niet meer dan 1000, waarom? Kan dit veranderd worden?

    Al idee of dit wordt toegevoegd , is inderdaad ideaal als het meer tekens kunnen zijn!
  12. kvBastelaar

    Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Wie de bal kaast kan hem terug verwachten , hij wordt behandeld zoals hij zelf mensen behandeld . Weet niet wat daar zielig aan is ? heb vroeger altijd geleerd behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden , daar kennen hoop mensen wat van leren !
  13. kvBastelaar

    Praathoek

    Fijne jaarwisseling iedereen !
  14. kvBastelaar

    Praathoek

    Jullie ook fijnedagen !! Geldt voor iedereen natuurlijk !! :rendier::sneeuwman::santa:
  15. kvBastelaar

    Praathoek

    Zodat jw teamgenoten kunnen zien waar iedereen voor gaat denk ik
  16. kvBastelaar

    Praathoek

    Sfeervol ! Mooi verlicht
  17. kvBastelaar

    Forum moderatie W77

    Welkom
Bovenaan