Zoekresultaten

  1. To Be or Not To Be?

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Nee nee jij snapt het niet
  2. To Be or Not To Be?

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Ik maak wel een eigen stam met alle afdankertjes XD. Denk niet dat 1 stam dan voldoende is
  3. To Be or Not To Be?

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Ah ja dan begrijp ik het teller op 100 nu dan?
  4. To Be or Not To Be?

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    @Combino Pastasaus talloze? 5 toch?
  5. To Be or Not To Be?

    Top/flopstammen

    Gaatje flop
  6. To Be or Not To Be?

    Spotprenten

    Thnx Dennis voor de lieve woordjes
  7. To Be or Not To Be?

    Top 20

    Iedereen is vrij om de huidige top 20 te raten vanuit hun perspectief. Ik heb het zo neutraal mogelijk geschreven, en natuurlijk zet ik in mijn eigen top 20 mijn vriendjes hoger dan mijn vijanden.
  8. To Be or Not To Be?

    Top 20

    Dat kan is ook vanuit mijn perspectief geschreven.
  9. To Be or Not To Be?

    Spotprenten

    Vond de laatste wel geweldig. moest wel hard lucht uitblazen
  10. To Be or Not To Be?

    Top 20

    Unidentified Black Male. The founding father, de machtige man van het leger der Gaatjes. De meeste mensen kennen de hoofdspeler wel die vernoemd is naar de paus uit de 3de eeuw. In de grote vorming der stammen nam UBM het sleeptouw en maakte het kleine Gaatje veel groter. Naast de grote naam te...
  11. To Be or Not To Be?

    Top 20

    Meester Heydrich De eerste van het leger der Gaatjes, en ook gelijk degene die het veiligst weggestopt zit. Van het oude 4Rus naar het nieuwe Gaatje. Voor een rim account meer dat goed bemand, en zijn daarom ook niet vies om andere accounts te helpen waar nodig. Heeft nog weinig laten zien deze...
  12. To Be or Not To Be?

    Top 20

    Beste AF-ers, Het forum begint weer stil te vallen, de wereld gaat door. Dus laten we beginnen met het raten van de top 20. Hieronder staan de algemene rangen van de huidige top 20, en vanuit daar komt het verhaal. Daarnaast heb ik is hier ook het kaartje van de top 20: Nu het beeld...
  13. To Be or Not To Be?

    Golden awards

    Maak er niet zo potje van anders raak je ontspoord.
  14. To Be or Not To Be?

    Praathoek

    Spread the love - Shagg 17-02-2021
  15. To Be or Not To Be?

    Praathoek

    Vind jou ook lief hoor
  16. To Be or Not To Be?

    Praathoek

    Hoi lieffie
  17. To Be or Not To Be?

    Spotprenten

    Always
  18. To Be or Not To Be?

    Spotprenten

    Oef first name bases spotprenten, ik pak de popcorn
  19. To Be or Not To Be?

    Statement Sense.

    Dit is dus een wel is nietus spelletje die we niet gaan spelen, ik heb het leuk met jullie gehad in het begin. Maar op een gegeven moment was alles dood in de stam. Succes mannen van Verdadero.
  20. To Be or Not To Be?

    Statement Sense.

    Nooit gezegd dat jullie je als dictator op moesten stellen, heb gezegd dat er een duidelijke leider moest zijn die alles overlegde met de stam. En niet zelf het recht in zijn handen nam en keuzes maakte waar niet iedereen van op de hoogte was.
Bovenaan