Zoekresultaten

  1. Praattopic

    Hééél af en toe :P
  2. Praattopic

    Dus nu staat cobra lord opeens in een rijtje met goeie speeders? Zucht
  3. [Speeltopic] WvW #316

    Ik vind er totaal niks verdacht aan? De snelle beschuldigingen van jou daarintegen wel.
  4. [Speeltopic] WvW #316

    Hallo allemaal, ook mijn eerste potje. Ik heb nog geen idee op wie te stemmen als burgemeester, dus ik volg gewoon een beetje mee voorlopig.
  5. [Speeltopic] WvW #316

    9 uur slaap tijdens lockdown? Rookie numbers!
  6. Praathoek

    Ja, 100%, maar neemt niet weg wat hij allemaal voor ons gedaan heeft. Elke wedstrijd van Beveren met Jackers in doel doet me terugdenken aan al zijn wereldsaves. En om terug te komen op de trainer van Beveren; Hoezo laat die onze beste speler (Heymans) zitten tot '90?
  7. Praathoek

    En de beste keeper in Belgie: Boubacar Copa
  8. Nachttopic

    @Milow, Ik ben ook Beveren fan. Het was weer triestig tegen Eupen. zucht.
  9. [Inschrijftopic] WvW #316

    1. ILT 2. Killingsspreeee 3. Candiu 4. MOH 5. Jokersbrain 6. StealHimSon
  10. Praathoek

    Wat voor events zijn er dan dat je veel PP in kan rammen? Ik heb geen idee er meer van. Tis 15 werelden geleden dat ik nog eens gespeeld had
  11. Praathoek

    Zelf als ik kijk, gaat het nooit over de 40 GS al de hele dag :(
  12. Praathoek

    Als je de GS nog voor de volle 65 / PP zou betalen, oké, maar 20 GS per pp liggen kopen...
  13. Praathoek

    Kan ja maar tis toch een klein beetje belachelijk :p
  14. Praathoek

    Mom's creditcard fc
  15. Praathoek

    Weet niet hoe je erin slaagt om ijzer ooit zelfs te laten overlopen, ook in het begin. Dan maak je gewoon wat extra zwaard, wat kunnen die 10 premium punten mij schelen, om iemand anders te boosten dan nog :confused2:
  16. Praathoek

    Thanks man! Djeezes mensen met 1000 punten al..Kopen die de hele tijd 15 grondstoffen voor 1 pp?
  17. Praathoek

    Het is weer 20 werelden geleden dat ik nog eens meedeed. En toen ik naar mijn instellingen ging, zag ik dat je de kaart niet meer op de oude grafische instellingen kan zetten? Kijk ik over de optie of is dat er gewoon uitgehaald?
Bovenaan