Zoekresultaten

  1. Conabonita

    Spotprenten

  2. Conabonita

    Spotprenten

  3. Conabonita

    Ice en Melt.

    Ik val wederom in herhaling: We kregen PM pas nadat we aanvielen.
  4. Conabonita

    Ice en Melt.

    Je negeert zelf alles wat ik er al over gezegd hebt door te stellen dat we dit van te voren allemaal wisten. Als je continu in je eigen deuntje blijft zitten zonder te luisteren naar een ander heeft het geen zin om hier op te reageren. Nee er is niet gestemd en ja er is wel in overleg door gegaan.
  5. Conabonita

    Ice en Melt.

    Dat waren niet 50 dorpen van Peaky. Maar ook een heleboel van Kikkersnot. Wij verlangden een groter offer inderdaad. Maar minder groot dan het eindresultaat. Quick math, een afspraak had je meer opgeleverd dan geen afspraak. Zeker icm een NAP voor Turtles. Wij stonden er open voor en jij niet...
  6. Conabonita

    Ice en Melt.

    Naja. Peaky had hetzelfde soort front als Turtles nu heeft. Een lang maar niet breed front. Dit kwam mede omdat hij letterlijk naar voren moest jumpen om toch nog wat gebied onder controle te hebben met weinig activiteit/inspanning. Dan kan je van alles zeggen over dat wij edelen terwijl hij op...
  7. Conabonita

    Spotprenten

  8. Conabonita

    Ice en Melt.

    Oei. Hebben wij banden onderhouden met een account. Wat is dit voor oorlogsmisdaad!!1! Bel de wouten
  9. Conabonita

    Ice en Melt.

    Voor
  10. Conabonita

    Ice en Melt.

    Heb niks gevraagd aan hem. Gewoon gezegd wat we van plan waren. Heeft ie gewoon op geanticipeerd. Ja klopt RR terug dringen. Dat is nog steeds het geval toch. RR ligt daar anders nog steeds. Wie zegt dat jullie plan van de baan is? Peaky vervang je en de rest intern je. Net zoals talloze...
  11. Conabonita

    Ice en Melt.

    Niks gevraagd aan hun. Dus gewoon echt weer uit de lucht gegrepen onzin. Traianus ligt daar als moraalbrug. Ons aanbod deed gewoon recht toe aan de situatie. Je was niet eens van plan om te onderhandelen. Na 5 minuten praten was je er weer klaar mee. Hoezo solo opdichten? Peaky was al een 7de...
  12. Conabonita

    Ice en Melt.

    Oke. Ik ga nog uitgebreidt reageren. Wees maar niet bang. Maar buiten de BG tussen ICE en XII zijn de overige accounts gewoon die meegooien gewoon het resultaat van het niet opruimen van spelers (Turtles die DGR aanviel en ruzie maakt. Idem voor Traianus. Daarnaast hebben we je een mooi...
  13. Conabonita

    Golden Awards

    Oei.
  14. Conabonita

    Peaky Blunders

    Dat je je laat internen door Melt? Das toch algemeen bekend al.
  15. Conabonita

    Peaky Blunders

    Helemaal eens! De rest van je betoog ook trouwens. Maar wil niet te ver afdwalen van de daadwerkelijke discussie. Maar ik vind wel dat deze discussie eens uitgebreid gevoerd mag worden inderdaad! Haha, ja dit is wel een puntje. En ik begrijp het vanuit een buitenstaander oogpunt helemaal. Ware...
  16. Conabonita

    Peaky Blunders

    Daarnaast is het ook heel treffend dat je tijdens het tikken van je betoog omtrent het niet eens vinden dat wij Peaky labiliteit toewijzen je hem in de W85 discord gewoon even een mongooltje noemt. Daarmee onderschrijf je gewoon wat wij vinden.
  17. Conabonita

    Peaky Blunders

    Natuurlijk gebruiken we de labiliteit van het account. Dat is een van de steunpilaren die een aantal dingen bepalen zoals; Loyaliteit richting je stam toe, het stabiel blijven tijdens massa's, niet runnen maar bovenal de consistentie in het behouden van afspraken. Lijkt me echt wel een bepalende...
  18. Conabonita

    Peaky Blunders

    Dat kan tot de mogelijkheden behoren inderdaad. Daar werd ook al over gepraat. Alleen wilt Melt vrijwel niets toegeven op de oude lijn. Dat is hun goed recht natuurlijk, begrijp me niet verkeerd. Maar is in mijn ogen gewoon niet reëel. En ik zal je uitleggen waarom; Persoonlijk vind ik lijnen...
  19. Conabonita

    Peaky Blunders

    Het is ook pure speculatie. Ik zeg ook niet dat er helemaal geen kans is. Sterker nog, ik denk dat Melt alsnog een goede kans maakt om het iig ICE lastig te maken. Echter moet je ook realistisch zijn en inzien dat er toch echt wel heel wat moet gebeuren in met name de oostelijke rim wil je daar...
  20. Conabonita

    Spotprenten

    Aldus de murenbreker van 2019
Bovenaan