Zoekresultaten

  1. DenDuvel

    De start

    De wereld is uit zijn startblokken geschoten en klaar om bestreden te worden. Wie heeft de intentie om er een mooi verhaal/eind van te maken? Of wie ziet zijn start al in mineur ten onder gaan? Ik ben benieuwd naar hoe het bij iedereen verloopt!
  2. DenDuvel

    Wereldwinst

    De wereld is nog maar 23 dagen bezig en enkele stammen beginnen zich te distantiëren van de rest. Tijd dus om eens een eerste inschatting te maken naar wie de wereldwinst zou kunnen gaan! Ik ben benieuwd naar wat jullie denken!
  3. DenDuvel

    Auto Updating Maps NL85

    Top 20 Spelers (Punten) Top 20 Spelers (ODA) Top 20 Spelers (ODD) Top 20 Stammen (Punten) Top 20 Stammen (ODA) Top 20 Stammen (ODD) Overwinningen Laatste 24H van Top 20 Stammen
  4. DenDuvel

    Auto updating maps NLP12

    Top 20 Spelers (Punten) Top 20 Spelers (ODA) Top 20 Spelers (ODD) Top 20 Stammen (Punten) Top 20 Stammen (ODA) Top 20 Stammen (ODD) Overwinningen Laatste 24H van Top 20 Stammen
  5. DenDuvel

    Klojen in de RIM

    Als er iets gebeurt op een wereld wordt er vaak een hele post/topic aan geweid. Bij deze is het aan mij/ons om hier op in te gaan. Ik ben hier dan ook als speler en niet als teamlid. We kregen via via te weten dat we voer gingen worden voor Heres en waren benieuwd hoe het zat. Eenmaal in...
  6. DenDuvel

    Praathoek #29

    Voor alle handen ditjes en datjes kan je hier terecht!
  7. DenDuvel

    Top/flopstammen

    Aangezien de activiteit niet al te hoog ligt hier? Zullen er ook enkel flopstammen zijn? Bewijs me hier het tegengestelde of bevestig dat mag ook!
  8. DenDuvel

    Praathoek

    Ik merk dat de discussies in het voorsteltopic worden gehouden. Vandaar dit topic!
  9. DenDuvel

    Cult's GOT Talent

    Naar aanleiding van al jullie mooie songteksten in de andere topics. Vond ik het geen slecht idee er een spam zang topic van te maken :D dus leef jullie uit! *De titel is geen verwijzing naar eventuele oorlogen, het is enkel een aanpassing op World's got Talent. Groetjes Jullie favoriete...
  10. DenDuvel

    Top/Flop spelers

    Naast de Top en Flop stammen, heb je natuurlijk ook Top en Flop spelers. Wie vinden jullie alvast top en wie flop!?
  11. DenDuvel

    [Inschrijftopic] Olympische zomerspelen 2020

    Hallo Allemaal Het EK is achter de rug, de renners in de tour hebben hun rust, maar er staat weer een nieuw topevent voor de deur namelijk de Olympische Spelen. Het forum kan hier niet in achterblijven na jullie massale deelname aan de EK-poule. Daarom organiseren we een kleine wedstrijd...
  12. DenDuvel

    Forummoderatie W81

    Hallo allemaal! Wereld 81 gaat bijna van start en welkom op het Wereld 81 forum. Ik ga het modden van dit forum op me nemen! We gaan het lichtjes anders doen ten opzichte van de andere werelden. Elk gesprek gaan we starten in een nieuw topic, dit maakt het allemaal iets overzichtelijker en...
  13. DenDuvel

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #331 Tuinfeest van Wakkerdam

    Verhaal Het was een rustige aangename dag, geen wolkje aan de lucht. Ideaal om je in je tuin te zetten met wat vrienden en rustig een biertje te drinken. Je begint na te denken en vraagt je af wat je nu zou kunnen drinken La Chouffe, St Bernardus, Victoria, Karmeliet of toch maar een goed...
Bovenaan