Zoekresultaten

  1. Voorstellen Classic 30

    Have fun!
  2. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    W78 was kansloos inderdaad naast het feit dat ik al die gasten niet premade kende + olw 3 gewoon een mb stam van jullie was (al vanaf begin af aan). Overigens gewoon eerlijk toegegeven door jullie. C24 hebben we altijd met 4 van de 5 leden limiet gespeeld dus is onzin. C25 was ook decent en...
  3. Golden Awards!!

    Door manier waarop classic is gemaakt is dat helaas onmogelijk. De classic wereld wordt iedere keer opnieuw gebruikt. Moet zeggen, het heeft ook wel zijn charmes.
  4. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Dat wat nou juist het punt, je bent zo goed als je zwakste team. Wij hadden ook activiteitsproblemen dus het had inderdaad ook anders af kunnen lopen.
  5. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Welke keren? Ik heb nooit bewust met meerdere accounts (dan stamlimiet factor 3) samen gespeeld en als je je wat meer had verdiept in deze classic dat had je deze kansloze opmerking niet gemaakt.
  6. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Auch @Jukke hoe voel je je hierbij?
  7. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    2 keer endgame tegen gespeeld. 2 keer op delete gegaan. Zal wel toeval zijn dan.
  8. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Wacht? Gaat @King in the north wederom op delete na een verloren classic .
  9. Golden Awards!!

    Haha grappig dat er mensen denken dat Jukke via een vv Beelze zou aanvallen met het gevolg dat ze geen recaps kunnen doen .
  10. De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Leuk verhaaltje Prof. Niks mis mee. Met iets meer diplomatiek gevoel had je de aandacht van je af kunnen krijgen maar toen eenmaal vizier op jou stond was het wel klaar. Goed team in plaats van solo is een wijze les, een die ook ik deze cl weer geleerd heb (al was dat voor mij geen keuze).
  11. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Als toevoeging het bewijs voor Narania.
  12. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    bedankt voor je leuke samenvatting.
  13. Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    TWSS? Haha dan zou ik toch nog even een paar keer kijken naar hun ODD/ODA van hun tegenstanders. Narania staat vandaag op 361k vvdd.
  14. Golden Awards!!

    Normaal beetje vroeg maar om het AF toch een beetje nieuw leven in te blazen doe ik hem nu en in de endgame (als ik er dan nog ben). Beste speler: Ik kan alleen oordelen over de spelers waar in mee gefront of samengespeeld heb. Dan kan ik enkel iL Leone Indomabile noemen die een prima indruk...
  15. Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Nou toppers ga jullie gang. Is een plekkie vrij.
  16. Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Het spijt me. 5-1 wordt niet door Run geinternd. Dat is complete onzin. Dus nogmaals dit is mij niet bekend.
  17. Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Oh echt? Dat zou lekker zijn. Lig hier best vast dus free dorpjes van 5-1 zouden wel lekker zijn.
  18. Auto-Updating Maps Classic

    kunnen deze maps weer worden geupdate?
  19. Praathoek #29

    ik ben benieuwd welke dan
Bovenaan