Zoekresultaten

  1. Golden Awards

    Naja, de dorpen liggen letterlijk naast elkaar. Het feit dat die niet constant onder vuur liggen vind ik wel bijzonder.
  2. Golden Awards

    Wat een actie hier... Gaan jullie nog met edels smijten naar elkaar of blijft het hier bij een stel blaffende honden? Zowel FLOP als DES zijn een beetje triest rim aan het edelen terwijl ze al lang front hebt met elkaar...
  3. De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    En waarom zou je dan wél een stam maken mer random mensen buiten de top 25 (of er net in). Terwijl je al weet dat je die mensen gaat didgen zodra 'het kan' en jullie je move kunnen doen? Als je dan toch geen weestand hebt noord kan je net zo goed gelijk in Panda spelen of eventueel zonder stam...
  4. De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Panda heeft die wereld met een geheime agenda gespeeld door 2 accounts heel lang in andere stammen te laten terwijl de intentie er al lang was om een stam te vormen. Dat heeft de rest van de wereld in het duister laten tasten én na de recruit van Leon zag het er echt uit als een r2w. Terwijl dat...
  5. De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Classic 21 presenteer ik u een premade stam die niet vanaf het begin bij elkaar in een stam zit. Maar wel overal interns fixt of in ieder geval met 3 of 4 stammen speelt. Vaak de leiding heeft en dus feitelijk van 4 stammen naar 1 stam wil fuseren, vanaf het BEGIN wisten ze dat ze met elkaar...
  6. De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Wat heb ik jou dan ooit misdaan?
  7. De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Hier mijn verhaal van de huidige classic: Afgelopen 20 december, toen de lockdown al weer lang een feit was verdwaalde ik weer eens op het internet en eindigde op de nieuwe classic van tw. Zonder ambities en zonder te weten wie wat waar in de afgelopen werelden ben ik weer lekker begonnen...
  8. Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Ik snap niet hoe mensen enige sympathie voor jou zouden moeten hebben na je internfest en kata-acties. Je hebt nergens een deal gekregen, misschien wat onverwacht deze aanvallen maar je had ten slotte zowat 18u om de boel voor te bereiden. Nog steeds ren je met je staart tussen je benen weg......
  9. Top/Flopspelers

    Dat is pech, trein weg
  10. Top/Flopspelers

    Zeg bijdehandje, In zekere zin ben je een pauper aangezien je 0 morele waarden hebt (arm) en die ook nooit gaat krijgen. Ik mag toch zeker het beestje wel bij z'n naam noemen of niet dan? Je bent gewoon pauper <3
  11. Top/Flopspelers

    Redelijk verstandig, zonder zout is alles zo flauw. Maar goed, eerlijk heb ik echt 0 kennis van deze wereld en/of de spelers. Ik ben gestart om wat pp te farmen en ik werd gereport door een pauper, dus ik moet die pauper zo veel mogelijk afzeiken op het AF. Zeker als ik geen inhoudelijke reactie...
  12. Top/Flopspelers

    Hahaha, kan je het niet hebben jongen? Het enige wat ik van dat account gehoord heb is: 1. PP abusen in de start 2. Mensen een ban proberen aan te smeren zodat ze kunnen edelen 3. Mensen die hun reporten gaan zitten uitjouwen 4. Om dorpen lopen leuren bij pp farmers alsof je ze zelf niet kunt...
  13. Top/Flopspelers

    Ik denk dat Narcissistic Illy geen vrienden heeft gemaakt en dat gaat merken. Gaat uit de top 15 vallen als een baksteen.
  14. Top/Flopspelers

    Triest, zielig, heb medelijden met je.
  15. Top/Flopspelers

    Het gaat mij er vooral om dat meneer om dorpen loopt te 'vragen' en dat volkomen normaal vindt. Dat is toch gewoon vragen voor extra boost dorpjes? Ga toch tw spelen man. Kansloze figuren die beetje pp spenden en dan doen of de wereld van hun is.
  16. Top/Flopspelers

    Je gaat gewoon om dorpen leuren, hoe laag kan je zijn? Ga of tw spelen of sim city, maar niet beide op 1 platform. Zal het spelletje voor jou nog is uitleggen, als je een dorp wil overnemen val je het aan met een edelman. Met 4 succesvolle edelman-aanvallen zal je een dorp kunnen overnemen. De...
  17. Top/Flopspelers

    En dan nog het lef hebben te reporten. Dit motiveert mij wel een beetje
  18. Top/Flopspelers

    Dit is het niveau van de tegenwoordige tw speler?
  19. Top/Flopspelers

    Ja maar een hoop accounts starten samen met hun MB/MH samen, die MB accounts starten bij voorbaat al om een hoofdaccount te helpen. Dat is gewoon boosten, hoe je het went of keert. Die mensen kennen elkaar al en dat gebeurd volledig bewust. Accounts proberen daarnaast na de start een extra...
  20. Top/Flopspelers

    Dan speel je als co op een account, ook prima? Maar een MB account is gewoon een boost account per definitie: het speelt niet om zelf te winnen, dient iemand anders in de winst behalen.
Bovenaan