Zoekresultaten

  1. Spotprenten

    Ik denk wat insomnia bedoelt dat er vandaag niet goed getimed is. Denk dat je hem verkeerd begrijpt. Hij bedoelt niet dat er tijdens de massa niet getimed is.
  2. Spotprenten

    Volgens mij heb ik hier een post gemaakt ik een reactie op die van jari maar goed. Pheonix top, Blacklist dikke flop. Mijn oprechte excuses voor jullie verliezen. Ik wil hier even kwijt dat dit enkel en alleen aan blacklist te verwijten valt. Account pheonix gelieve nergens op aan te spreken...
  3. Spotprenten

    Klopt waren er rond de 20-25 volgens mij. Hadden er achteraf meer moeten zijn, maar dan kan je achteraf evalueren en kijken wat er beter kan een volgende keer. Wij kregen ook pas rond 15.00 de eersre vragen voor recaps anders had er misschien nog sneller geschoven kon worden. Zegt redelijk wat...
  4. Spotprenten

    Als ik het cluster zo bekijk is niet alleen je front weggevaagd. Zoals ik aangaf nagenoeg leeg gezet. Dus alles behalve zwaard. Wat toch goed was voor een slordige miljoen aan def. Er zullen best nog wel een aantal dingen mobiel hebben gestaan op blacklist. Wat misschien effectiever gebruikt...
  5. Spotprenten

    Ik reageer niet vaak op het af, normaal geniet ik altijd een beetje van de sensatie van anderen maar voel me toch geneigd om even te reageren wat ik denk dat bruh ikke iets anders op heeft vandaag als paaseieren. Misschien kan ews hem opnemen in de kliniek in hun strijd tegen drugs ? Pheonix had...
  6. Top/Flopspelers

    21e lid*
  7. Top/Flopspelers

    Volgens mij is het allemaal de schuld van de Rabobank.
  8. Shakedown8 en zijn werkwijze

    Kennen jullie het gezegde: de pot verwijt de ketel ? Iedereen loopt hier elkaar een beetje zwart te maken, maar het komt er op neer dat iedereen het spelletje het zelfde speelt. Fijn weekend
  9. Praathoek

    Volgens mij zijn hier een aantal pubertjes onzeker over hun eigen geaardheid. Maar maakt niet uit jongens het is 2021 we accepteren jullie zoals jullie zijn.
  10. Top/Flopstammen

    Ik ga zo weer naar de volgende stam, als de stamdef gesloopt is.
  11. Top/Flopstammen

    Ik hoorde 8 Of 9 in de wandelgangen
  12. Top/Flopspelers

    Daniel kijkt liever de bouwitjden weg op 78. :rolleyes:
  13. Top/Flopspelers

    Je kan er van alles van maken. Maar de moraal regel is er om kleinere spelers te beschermen. Maar ja denk dat we moeten accepteren dat het spel zo gespeeld word. We maken er allemaal gebruik van.
  14. Top/Flopspelers

    Dat veel mensen dat zo aanpakken is zo, maar dat hoeft niet zo te zijn. Account dat ik speelde op W36 was een MB account dat toen de oorlog gewonnen was gewoon heeft mogen joinen bij de winnende stam. Niet elke stam behandelt zijn MB's als grof huisvuil :biggrin: Dat is dan heel netjes van...
  15. Top/Flopspelers

    Mb is toch ook gewoon een boost die vroeg of laat op intern gaat ? Overigens weet je waarom ze ooit een moraal regel bedacht hebben ? Zodat kleine spelers een kans hebben tegen grotere spelers. Zo omzeil je de regels dus indirect.
  16. Top/Flopspelers

    Volgens mij geef ik toch echt duidelijk aan dat ik het zonde vind dat daarom de community klein blijft. Ken je het gezegde met die pot en de ketel ? Overigens zal ik het prima vinden hoor een wereld zonder mbs, dorpenuitbouwers, Premium punten etc. Maar dat gaat jammer genoeg nooit meer gebeuren...
  17. Top/Flopspelers

    Je moet ook sommige dingen met een korreltje zout nemen ? Of een slokje azijn ? Ben ook met je eens dat het excuses niet sterk overkomt hoor. Maar dat komt ook mede doordat je door een aantal mensen in een hoekje word gedrukt om een excuses te maken, zoals hierboven aan gegeven. En een beetje...
  18. Top/Flopspelers

    Aan de vriendjes van chemistry, gedraag je eens.
  19. Top/Flopspelers

    Een excuses komt sowieso al niet heel sterk meer over als de tegenpartij er vooraf om vraagt. Maarja wanneer chemistry nu had gezegd van ik maak geen excuses was het ook niet goed ? Dus het is een beetje je kan je excuses maken maar het is toch sowieso nooit goed. Denk overigens dat ik met...
  20. Top/Flopspelers

    Ja wij zijn zeker met een paar extra accounts gestart. Of dit de leukste manier is om zo te starten ? Nee dat denk ik niet. Heb je het nodig om competitief te zijn? Ik denk het wel. Zoals ik al aangaf je maakt het zo voor nieuwe spelers nagenoeg onmogelijk om niet meteen weggespeeld te worden...
Bovenaan