Zoekresultaten

  1. Kitana

    [Avatar] Randjes

    Als Avatar zoek ik een mooi plaatje die past bij elke aandachtsnoob die niet kan designen en graag wat zit te kutten op het grafisch forum. Leef je uit ik betaal er gerust voor en stuur ze dan door naar desbetreffende noobs :) Voel je je aangesproken? PM mij dan even uit jezelf.
  2. Kitana

    Stop

    Goeiemiddag AF'rs, Zoals meeste spelers die mij kennen al weten, stop ik met Tribalwars. Ook ga ik stoppen met het maken van plaatjes, kan iedereen er rekening mee houden mij geen privéberichten te sturen omtrent Designen & Tribalwars aub? Thanks, Groetjes, Kitana | Liam
  3. Kitana

    [Profiel] Sniper Unidentified.

    1. De tekst: Sniper Unidentified. 2. Kleurencombinaties: Eigen keuze 3. Thema: Zoals de username het verteld niet identificeerbare sniper. 4. Plaatje om te gebruiken: Eigen keuze 5. Deadline : Hoe rapper hoe liever ofcorse.. 6. Prijs/gift: 300PP 7. Bestaande Creatie's: &
  4. Kitana

    Spelersniveau - Ridderwim

    Goeiemiddag, Na een dorpje te clearen besloot de persoon 'eigenaar van het beruchte accountje Ridderwim' zijn dorpje in afbraak te zetten. Hij ontkent dan ook dat dit zijn bedoeling was. Wat vinden jullie? Zielig of Normaal? Voor alle duidelijkheid, hij heeft geen edels van mij gesloopt zijn...
  5. Kitana

    Stam/Profielplaatje - Beoordeling

    Beste spelers van het gelieve trage wereldje 77, Omdat ikzelf een designer ben van plaajtes, had ik graag eens van jullie vernomen welke leuke plaatjes jullie allemaal al gespot hebben! Even een linkje erbij plaatsen & beoordeling met puntjes tussen de 0/10 of 10/10. Je mag gerust een TOP 3...
  6. Kitana

    [Avatar] Kitana

    1. De tekst: Kitana 2. Kleurencombinatie(s): Vrije keuze 3. Thema: Kitana ( Mortal Kombat ) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: Geen6. Prijs/gift: Afhankelijk van het plaatje. 7. Favoriet tot nu toe: Dat van mezelf :cool:
  7. Kitana

    Rate de speler.

    Goeiemiddag W77'ers of VF'ers, Gezien nieuwe wereld, misschien even een leuk idé om de spelers te gaan beoordelen. Beoordeling mag gemaakt worden uit volgende stappen. - Stab verleden? - Vorige wereld / speelwijze. - Interner of niet? Ga erop los, maar wel op een leuke manier elkaar beoordelen...
Bovenaan