Zoekresultaten

  1. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Ik zoek een plaatje voor ons account om toch maar weer eens deze nostalgische naam te gaan gebruiken. Hopelijk zijn er nog wat designers die wat willen proberen :) De tekst: Blue-Eyes White Dragon Kleurencombinatie(s): cyaan, wit, zwart Thema: Blue-Eyes White Dragon Plaatje(s) om te gebruiken...
  2. Sin With A Grin.

    [Profiel] Junkies 4 Fame

    Gegroet designers! Wij van Junkies 4 Fame zoeken een tof plaatje! 1. De tekst: Junkies 4 Fame 2. Kleurencombinatie(s): Eigen invulling 3. Thema: Naam zegt het al; het gaat om een plaatje waaruit blijkt dat we gierig zijn naar fame! Paparazzi, foto's, trofeeën, bewondering (addicted to fame)...
  3. Sin With A Grin.

    [Profiel] Coke By The Ocean

    Goedenacht, Voor het account Coke By The Ocean zijn we opzoek naar een profielplaatje. 1. De tekst: Coke By The Ocean 2. Kleurencombinatie(s): lichte en/of felle kleuren. 3. Thema: een blikje cola moet er sowieso in zitten en dan het liefst bij de zee. Een mooie dame die de cola drinkt is mooi...
  4. Sin With A Grin.

    [Profiel] HAEX0RR 1.

    Goedenavond designers, Ik hoop dat een creatieveling een gaaf plaatje voor mij kan ontwerpen! Zoals aan de naam is af te lezen ben ik opzoek naar een plaatje met een hacker erop, waar een binaire code in is verwerkt (als achtergrond of ergens fading in het plaatje bijv.) 1. De tekst: HAEX0RR...
Bovenaan