Zoekresultaten

  1. BaD AttitudE

    Afspraken Kata's

    Al een geluk waren ze dan 200+ <3
  2. BaD AttitudE

    Golden Awards - w79

    Amaai.. Hebben wij nog aanvallen lopen? Want ineens zijn er hier een paar wakker geschoten, die dat toch enkele dagen gewacht hebben.. :D
  3. BaD AttitudE

    De eerste stammassa?

    Aah jongens kom op.. Hij probeert het tenminste.. Benieuwd wat Sense nog allemaal gaat proberen om onder de druk uit te komen.. :)
  4. BaD AttitudE

    De eerste stammassa?

    Aaah leven op het AF! Blij dat jullie genieten en fun hebben, zo hoort het leven te zijn :)
  5. BaD AttitudE

    De eerste stammassa?

    Eerlijk is eerlijk, na een dagje door te duwen hebben ze alsnog de bordjes in hun voordeel kunnen brengen. De stand is nu 2-1 voor Sense. Wat wel vast staat is dat het een mooie clash kan worden tussen beide stammen.
  6. BaD AttitudE

    De eerste stammassa?

    Inderdaad en zo leren we elkaar ook allemaal wat beter kennen en geraken we op elkaar ingespeeld :D. Was een zeer leuke nacht!
  7. BaD AttitudE

    Golden Awards - w79

    Haha :p Aaah zo moet je dat "krijgen" :O
  8. BaD AttitudE

    Golden Awards - w79

    Schoon werk Robin! :)
  9. BaD AttitudE

    De Schandpaal

    Allee na een nieuwe aanval een nieuwe intern bij het groepje mulders, SS en ga zo meer door :)
  10. BaD AttitudE

    De Schandpaal

    klagen over nachtelijke aanvallen maar wel steeds defbunkers overhalen naar hun stam om de frontspelers opnieuw en opnieuw te deffen .. Wij vechten vooralsnog steeds met onze eigen troepen.. En jah.. Dan zullen we maar zwijgen over het aantal interns en "fusies" zeker.. :)
  11. BaD AttitudE

    De Schandpaal

    Ik blijf het lezen.. Maar mijn antwoord is toch maar een reactie op jullie mening over het nachtelijke aanvalsspel? Ik geef dan gelijk tips hoe je dat kan vermijden en op het einde stel ik gewoon een vraag? Dus ik vraag me af waarin ik mij belachelijk maak?
  12. BaD AttitudE

    De Schandpaal

    Zo dan.. Amaai zorg dan dat of uw front gestackt is of dat ge een frontaccount hebt dat bemand is? Tis niet dat er nog geen reden was dat er geen gevaar op aanvallen was.. Mag je anders ook ‘s nachts geen aanvallen sturen? Omdat je ze anders niet juist kan taggen ofzo?
  13. BaD AttitudE

    Spotprenten

    Lol.. Wat een grap.. Als de edel kapot is.. Is de snipe toch gelukt??
  14. BaD AttitudE

    Spotprenten

    Er staat ook nergens dat ik pro ben :). En 3x geluk dat de ts bleef hangen? :confused2: Kijk dan eens al uw berichten na?
  15. BaD AttitudE

    Spotprenten

    Hoe block jij dan een massa af? :) Er is tot op heden nog geen dorp verloren.. Dus voor niks?
  16. BaD AttitudE

    Spotprenten

    En waar staat dat? Dat wij alles ALLEEN gedaan hebben? :D
  17. BaD AttitudE

    Spotprenten

    Whahahahaha.. Als jij daar bewijs van hebt mag je mij dat even laten zien.. Wat die grote bek dan is.. Ik heb wel bewijs van uw rustige zelve als het u niet aanstaat .. Zowel discord als app :D Dus, voor je mij ff wilt zwart maken, kijk zelf in de spiegel :)
  18. BaD AttitudE

    Spotprenten

    Dan is jullie aanvalstactiek al helemaal niet goed lijkt me.. Als wij volgens u amper moeite moeten doen om te deffen.. En dat met zo een grote acc's..
  19. BaD AttitudE

    Spotprenten

    Inderdaad.. En sorry.. Je moet niet zo arrogant tegen ons blijven doen.. Wij waren nooit goed genoeg voor u.. Niet in Para!, niet in Beast. Maar toch probeer je al 2x met een massa een dorp af te pakken.. Stamdef of niet.. Jij hebt ook andermans clears nodig.. Dus moet je daar al zeker niet op...
Bovenaan