Zoekresultaten

  1. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Wat ik probeer te zeggen is, het is toch geen reden om een jaar later een stab te accepteren en medeplichtig hieraan mee te doen? Als dit geaccepteerd wordt dan is het gewoon te triest voor woorden, het is gewoon een 100% stab dat niet hoort. Ongeacht of het een wraakactie is.
  2. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Ik ben op W12 gestabt, ga even bewijzen terug zoeken op MSN hoor, tot die tijd laat ik mn deff bij stabber staan!!
  3. Stab-topic'ske van Clickb*it

    En dan nog, ongeacht de gebeurtenissen die in het verleden zijn gebeurd (wat ik heeeel erg scheef vind omdat er blijkbaar nog wel VV aan elkaar gegeven wordt), houd de eer dan bij jezelf en ga niet op deze manier iemand stabben. Hierdoor laat je je echt heel erg kennen, en de stam die dus...
  4. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Triest
  5. Nummer 1 stam

    Ik sluit me aan bij Time Flow. ;)
  6. Praathoek

    Een normale wereld zonder PP beurs.... en neen, geen classic. Een wereld waarin TW niet veel verdiend maar wel nieuwe spelers kan winnen. Waaruit ze uiteindelijk alsnog hun profijt halen.
  7. No Life find Life

    Goede post Justin, mooi verwoord. Grepen we als team Bad net naast de classic en konden we 24/7(^^) focussen op w75, grijpen we hier ook naast wereldwinst. Al met al heb ik veel plezier beleefd op 75, al is het jammer hoe het gelopen is. Gefeliciteerd Tides! (helaas) Niet veel in contact...
  8. Golden Awards

    Ik zal morgen een dezer dagen een lijstje opstellen denk ik :)
  9. Top/Flopstammen

    Iets met block ok toch? XD
  10. Top/Flopstammen

    Banaan heeft een galaxy note 20 ultra EDIT: met 5g
  11. Top/Flopstammen

    Wat een nutteloze discussie, nogmaals, enkel account Alexander weet of er goed gedefft is of niet. En feiten blijven gewoon --> 1 dorp verlies op een odd rang 3. Je kan zeggen wat je wilt, en excuses overal naar zoeken. Maar dit zijn feiten. Dat Tides niet heeft doorgedrukt waardoor we dus niet...
  12. Top/Flopstammen

    Tis koud buiten brrrrr
  13. Top/Flopspelers

    BMU flop!
  14. Top/Flopstammen

    Ik sluit me aan bij Jonathan. Had erg de hoop op een leuke eindstrijd, wie weet zit deze er nog in... Dat mensen de stam leaven, prima. Dat er vervolgens direct aanvallen verstuurd worden naar ex stammies, niet netjes maar oke.. Dat er direct aanvallen lopen op spelers waarvan hun deff...
  15. Top/Flopstammen

    Uitstel van executie is/was het misschien wel indd. Echter hebben wij als team wel altijd intentie om strijdend ten onder te gaan met de hoop dat het de goede kant op zou kunnen vallen. Tides heeft inderdaad de overhand, maar om hun de wereld zo gemakkelijk te laten winnen zie ik liever niet...
  16. Top/Flopstammen

    Denk dat we na vandaag pas echt een leuke eindstrijd gaan krijgen, 24/7 vs Tides! Als jullie een momentje hebben tides, er is ff wat tussen gekomen.
  17. A Snippers Tale, the end (?): de sjanante stab van 24/7

    Soms vraag ik me echt af waarom ik dit speel.... Jammer dat VFsnip hun potentie nooit heeft kunnen waarmaken om uit te groeien tot waardige top 25 spelers, vooral na al deze lovende berichten (vooral van hunzelf). Wellicht dat dat op andere werelden eens lukt! Succes gewenst!
  18. Top/Flopstammen

    Block ok
  19. Spotprenten

    Lol xD Wat was muur lvl?
  20. de verloedering van Anthraxxol

    Pffff @Wow Who moet echt snel concrete wereldafspraken maken.... Maar anderzijds, onze naam is niet voor niets 24/7 he....
Bovenaan