Zoekresultaten

  1. The Wolfpack

    Farmen FarmGod

    Prachtig script, een waardevolle toevoeging. Tnx @Warre
  2. The Wolfpack

    Prope Periculosius

    Ik kwam toevallig deze post tegen. idd, niet te vertrouwen, impulsief alles wil hij acuut hebben, wraakzuchtig. Probeert iedereen voor zijn karretje te spannen. Staat niet open voor kritiek maar levert het wel met grote scheppen. Oh de schuld ligt natuurlijk altijd bij de ander. Hand in eigen...
  3. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    TribeShare bedoel ik @Qui Intus Diaboli Dat lijkt me idd beter. Liefst met aankondiging in de eerste post. Toen ik weer begon met TW was dit een van de eerste scripts die ik installeerde vanwege de gedeelde info binnen de stam.. Helaas functioneerde hij toen al niet meer. Het alternatief van...
  4. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    Klopt. ik kreeg de tip en heb Tribeshare geïnstalleerd. Voldoen prima met een heel veel toegevoegde info.
  5. The Wolfpack

    Package TribeShare

    @Warre Hartelijk dank Warre, weer een prachtig script erbij. En een mooie vervanging en verrijking van de oude Mark Enemy Vilages. (Ben net weer gestart met TW na een dik jaar er tussen uit geweest te zijn.)
  6. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    Mooi script, dat TribeShare
  7. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    Draaide in het begin ook met moeilijkheden. Ik denk eerder dat spelers gewoon afwachten en niet de moeite nemen op het forum te gaan. Met alle toen afgekeurde userscripts zullen ze er misschien van uitgaan dat deze ook afgekeurd was. ;)
  8. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    Hartelijk dank. Ik zal hem installeren en uitproberen. Warre heb ik wel vertrouwen in. Hij is een goede scripter.
  9. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    Ja, dat vrees ik ook. Was zo'n waardevol script als je account wat groter werd.
  10. The Wolfpack

    Package Mark enemy villages on map from database

    Ik ben weer gestart met TW, maar deze script geeft aan: fout bij ophalen data !
  11. The Wolfpack

    Farmen QuickFarm

    Daar was ik al vanuit gegaan: dinsdag TW upgradedag ;)
  12. The Wolfpack

    Farmen QuickFarm

    yep, hetzelfde probleem hier
  13. The Wolfpack

    Klopt, maar ik kan hem nergens meer terug vinden. Ik vrees dat ik hem gewist heb toen hij het...

    Klopt, maar ik kan hem nergens meer terug vinden. Ik vrees dat ik hem gewist heb toen hij het niet meer deed.
  14. The Wolfpack

    Hoihoi, Na jaren weer eens een berichtje / vraag. Leuk dat je er nog steeds bij bent btw. Je...

    Hoihoi, Na jaren weer eens een berichtje / vraag. Leuk dat je er nog steeds bij bent btw. Je scriptje van GM troepenteller. Is die nog om te vromen zodat hij werkt? en wel onder de nieuwe regels als Javascript? Ik vond dat altijd zo'n mooi handig scripje. Groetjes, Wobke
Bovenaan