Zoekresultaten

  1. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Cowboyactie Cowboyino Vanaf nu kan er alleen gestemd worden tussen Cowboy Niels en Miketijger. Alle andere stemmen komen te vervallen.
  2. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Nog nooit de verraders gezien merk ik.
  3. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    nogmaals de instellingen veranderen niet. Ik ben benaderbaar in Discord voor wie erover wilt discussiëren. Hier ga ik er verder niet op in omdat daar informatie uit gehaald zou kunnen worden. Dash is dood op eigen iniatief, verder is er niks veranderd sinds 2 uur geleden. Lekker verder spelen nu!
  4. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    De instellingen zijn de instellingen. Je weet mij prima te vinden op Discord. Voor nu laat de rest lekker verder spelen hier.
  5. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Kan de moeder van Dash hem uit de ballenbak halen?
  6. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Oké Dash, zoals ik zei weet je mij prima te vinden op Discord. Graag nu de rest weer laten spelen. Aan deze discussie heeft niemand wat hier, inclusief jijzelf.
  7. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Gaat niet gebeuren dus stop met dat kinderachtige gedoe en laat de rest hun spel afmaken. Als je problemen hebt weet je mij prima te vinden op Discord.
  8. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Oké bedankt. Nu gelieve dood te spelen zoals je wenste te doen.
  9. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Extra dode Dash valt dood, hij was de Cowboy.
  10. bappos

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Waar heb je het over
  11. bappos

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Er staat haha voor, aangezien ik je niet serieus nam.
  12. bappos

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Jouw energie is een jouw probleem waar je nu een mijn probleem van maakt. Maar ik stel voor die discussie verder te doen na het potje of privé. Snap sowieso niet waarom je dit hier moet delen tijdens het potje.
  13. bappos

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Bedoel je donkere dood?
  14. bappos

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Randomizer. Als je met ieders zijn voorkeuren rekening moet houden heb je 20 zieners
  15. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Beulactie Laila, de beul, beult Sluwe Silmad de wolf!
  16. bappos

    Team Bappos

    Hallo fans
  17. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Deelnemerslijst/gebeurtenissen 1 miketijger 2 anthraxxol 3 jan1996 4 Calamus Incendium --> Liefdesverdriet dag 2 (Cupido) 5 OwnageForYou 6. Combino Pastasaus 7. Speeder. --> Liefdesverdriet nacht 2 (Ziener) 8. Tigor 9. Victorious 10. Rinske --> Lynch dag 2 (Infectiewolf) 11. Cowboy Niels 12...
  18. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Lunch Was er niet
  19. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Lynch dag 3 Jokersbrain was de lynch, hij was wolf! Lynch dag 3 Miketijger Cowboy Niels Anthraxxol Jan 1996 Cowboy Niels OwnageForYou Combino Pastasaus Tigor Victorious Conceived by Communism Cowboy Niels Miketijger Sluwe Silmad Bloodwolf14 Anthraxxol Freaker...
  20. bappos

    [Speeltopic] WvW #363

    Vandaag geen dl door mijn eigen. Geen tijd kunnen vinden, morgen DL. Nog veel ontbrekende stemmen ook
Bovenaan