Zoekresultaten

  1. The Peasants Revolt

    sPoTpReNtEn

    Hallo, aangezien ik niet wil dat w98 afgestempeld gaat worden als een wereld vol dummies zal ik aftrappen met een meme
  2. The Peasants Revolt

    Wie start er?

    Hallo, geen al te uitgebreide post. Gewoon benieuwd of er überhaupt mensen van plan zijn om te starten gezien het openen van de non premium wereld. Gr!
  3. The Peasants Revolt

    [Profiel] Accidental Genius. - 400 PP

    De tekst: Accidental Genius. Kleurencombinatie(s): naar keuze Thema: brains, genius, einstein Plaatje(s) om te gebruiken: - Deadline: - Prijs/gift: 400pp Favoriet tot nu toe Dit is het plaatje dat we gebruikt hebben op w90, we zouden graag voor een volgende wereld een nieuw plaatje gebruiken...
  4. The Peasants Revolt

    Kayzr

    Hallo, onlangs was ik aan het nadenken hoe we TW op sommige vlakken qua naamsbekendheid en populariteit kunnen doen stijgen. Via andere games zag ik dat er via het online gamingplatform Kayzr regelmatig tournaments georganiseerd worden en ik vroeg mij dan ook af tot in welke mate dit gepaard...
  5. The Peasants Revolt

    Integratie scripts in opdrachtensysteem

    Hallo, de dag van vandaag merk ik dat nog steeds heel wat tw spelers geen kennis hebben over de scripts die openbaar beschikbaar zijn voor ieder speler op het algemeen forum. Mijn voorstel is dan ook om de scripts te integreren in het opdrachten/beloningssysteem. Hoe zie ik dit concreet...
  6. The Peasants Revolt

    Alles behalve spotprenten

    Aangezien me onderstaand geen foto lijkt om mee te spotten anno 2021 een nieuw topic met de naam, het allesbehalve spotprenten topic.
  7. The Peasants Revolt

    Griesmeelpudding & pap

    Aangezien me dit toch wel een vrij cruciaal topic blijkt te zijn wat betreft de algemene kennis van het spel zou ik u willen vragen, adele heer, om mij het verschil tussen beide even op te noemen. Dbv
  8. The Peasants Revolt

    [Profiel] The Peasants Revolt - 300 PP

    Zelf al wat op zoek gegaan naar een geschikte stock maar helaas niets gevonden. Indien mogelijk mag er wat beweging in het plaatje zitten. 1. De tekst: The Peasants Revolt - w82 2. Kleurencombinatie(s) Vrij te bepalen 3. Thema: Boeren die in opstand komen 4. Plaatje(s) om te gebruiken: NVT 5...
  9. The Peasants Revolt

    Spotprenten

    De titel zegt voldoende naar mijn mening :)
  10. The Peasants Revolt

    Top/Flopstammen

    Via dit topic kunnen we gaan speculeren en rondneuzen om te zien of er zich reeds stammen gevormd hebben met specifieke doelen. Zijn er stammen serieus gestart? Ergens al degelijke stammen gespot?
  11. The Peasants Revolt

    Golden awards

    W82 is nog maar net van start maar graag plaats ik hier alvast een wederom algemeen bekend topic waar we in een latere fase spelers kunnen evalueren. Wees niet verlegen je eigen stempel te drukken op de boodschap die je wil overbrengen maar hou het in ieder geval respectvol naar elkaar toe.
  12. The Peasants Revolt

    Top/Flopspelers

    Goede avond, het alombekende topic terug te vinden op zo goed als elk forum. Waar verschuilen de toppers en de floppers zich hier?
  13. The Peasants Revolt

    Stamplaatje (Taming the Foemps) - 375 PP

    Hallo allen, via deze weg zou ik graag een plaatje aanvragen voor onze stam op w82. Heb hier jaar in jaar uit mooie resultaten gezien van designers en ben benieuwd wat jullie er weer van kunnen maken. Indien het resultaat overdonderend is ben ik bereid om de volle 375 PP te betalen aan de...
  14. The Peasants Revolt

    [Profiel] Master Of The Oceans

    Laat de artiest in jullie naar boven komen, grote fan van @Juice Lee 's werk dus misschien handig ter inspiratie :) 1. De tekst: Master Of The Oceans - Tides 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Pirates/Oceans 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Giphy 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 300 PP 400PP...
Bovenaan